.

Beantwoord

Ik heb geen internet meer in Nederland. Wat nu?

  • 13 October 2019
  • 10 reacties
  • 343 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Beste Simjo,
Op vakantie in Frankrijk is mijn SIM-kaart gereset door jullie omdat ik geen bereik had. Prima gedaan en hij werkte weer als een trein.
Vorige week zette ik weer stappen op Nederlandse bodem en wat denken jullie? 4G doet het niet meer.

Stom genoeg kom ik er vandaag pas achter dat de 4G het echt nog steeds niet doet.
Ik had gehoopt op een automatische instraling, niet dus.
Vandaag met test van verzenden Whatsapp er achter gekomen dat 4G kaduuk is..

Wie weet de oplossing?
En waarom gebeurd dit, dat is ook mijn vraag.
PS: Ik kan via mijn telefoon soms niet op Simyo App komen, heel vervelend. Dit heb ik al vaker gemeld.

Bedankt,
Frida
icon

Beste antwoord door Jihane 14 October 2019, 17:34

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Frida,

 

Ik snap inderdaad dat het frustrerend is dat je 4G elke keer niet werkt en dat terwijl het bij je partner wel allemaal werkt, nogmaals excuses voor het ongemak. Ik hoop dat de nieuwe simkaart deze problemen voorkomt in de toekomst. 

 

Fijn om te lezen dat jullie toch nog een prachtige vakantie hebben gehad met mooie natuur en lekkere hapjes en drankjes. De Cote d Ázur staat nog op mijn persoonlijke bucketlist om eens te bezoeken.

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 6
Badge +4

@Jihane 

Hi Jihane,

Ja echt wel balen dat ik eerst zoveel problemen had in Frankrijk met internet en nu in Nederland via mijn telefoon.

Fijn dat je weer een reset hebt gegeven en heb zojuist mijn telefoon uitgezet, voor een kwartier lang.

Bedankt ook voor het sturen van een nieuwe Simkaart, ik mag toch hopen dat mijn problemen nu voorbij zijn. Het gekke is dat mijn man zijn Simkaart en verbinding het prima doen, zelfde abonnement van Simyo.

Met dank voor jouw goede zorgen Jihane en ook aan @Ron H  en @Friesian .

De vakantie aan de Cote d Ázur was prachtig, mooie vergezichten, bergen, zee en vele terrasjes.

Ook het eten is altijd erg goed in Frankrijk. We hadden een B&B met uitzicht op zee vanuit de bergen, fantastisch. Het was wel behoorlijk warm, vaak 30 graden maar Joep en ik konden goede koele plaatsen vinden met een heerlijke koude cocktails of een lekkere koude pint!!! Dank voor vragen.

Hopelijk kan ik het forum weer voor lange tijd met rust laten ha ha of het moet zo zijn dat ik nog weer eens foto's plaats. Ik ga er over na denken.

 

Groetjes van een blije Frida.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Frida,

 

Wat jammer dat je internet niet werkte zodra je weer thuis was! 😞 Ik heb je internetoptie meteen een reset gegeven. Doe jij je toestel uit en een kwartier later weer aan? 

 

Verder heb ik ook een gratis, vervangende simkaart jouw kant op gestuurd. We kunnen niet met 100% zekerheid zeggen dat dit de problemen oplost in de toekomst, maar laten we hopen van wel! 

 

Hoe beviel je vakantie trouwens?

 

@Ron H en@Friesian, dank voor het meedenken! 

 

Groetjes,

Jihane 

Reputatie 6
Badge +4

@Friesian 

Ja hoor Friesian, leuk bedacht:sweat_smile:

Maar wil nu graag meteen een oplossing voor mijn probleem.

 

Al 10 dagen zonder 4G :smiling_imp:

@Frida misschien is het een idee om met je man een simkaart kruisbestuiving te proberen. Wie niet waagt...... 😉

Jouw simkaart in zijn toestel en zijn simkaart in jouw toestel.

Goed idee van je @Ron H.
Reputatie 6
Badge +4
@Ron H
Hi Ron,
Als dit de oplossing is, een nieuwe Simkaart, dan had Simyo dit toch al eerder kunnen bedenken?
Ik heb nu al 10 dagen geen 4G meer, ingegaan precies op de dag dat ik weer in Nederland terug was.
Gelukkig ben ik geen vertegenwoordiger in het buitenland, dan werd het wel, dus niet....... lachen.

Ik hoop dat er een moderator is van Simyo die dit nu eindelijk oppikt.

Bedankt Ron voor jouw antwoord en de mogelijke oplossing.
Groetjes,
Frida
Reputatie 7
Badge +6
Geacht SimyoForum,
Nu zou ik toch best graag SNEL een antwoord willen waarom mijn 4G altijd kapot gaat,
Mijn man heeft precies dezelfde abonnement bij Simyo en die heeft gewoon 4G na vakantie.

Waarom is dit iedere keer als ik van Nederland naar buitenland ga 4G kapot en terug naar Nederland.

Groet,
Frida


Als je keer op keer problemen ondervindt misschien een optie om eens een nieuwe simkaart te proberen.
Reputatie 6
Badge +4
@Friesian

Thanks Friesian,
Fijn dat je mijn berichtje hebt gelezen en van een antwoord voorzag.
Vind het wel eigenaardig dat mijn kaart iedere keer gereset moet worden🤓
Groeten,
Frida
Hoi Frida.

Een moderator zal een reset plegen op je 4G. Het komt idd vaker voor. De moderator zal zich nog melden.

Ik vermoed dat je net als ik pech hebt, maar dat is een andere roman. 🙂

Succes!
Reputatie 6
Badge +4
Geacht SimyoForum,
Nu zou ik toch best graag SNEL een antwoord willen waarom mijn 4G altijd kapot gaat,
Mijn man heeft precies dezelfde abonnement bij Simyo en die heeft gewoon 4G na vakantie.

Waarom is dit iedere keer als ik van Nederland naar buitenland ga 4G kapot en terug naar Nederland.

Groet,
Frida

Reageer