Beantwoord

Ik heb geen internet. Hoe kan dat?


Hallo, ik heb sinds gisteren een Simyo abonnement maar ik heb geen 3G en mijn bundels zijn nog niet geactiveerd, kan iemand me hier bij helpen?
icon

Beste antwoord door Jihane 23 november 2018, 14:35

Hi Sofie,

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice. Intussen zijn je bundels actief en heb je zelfs al internet verbruikt. Alles ziet er goed uit!

Mocht er toch nog iets aan de hand zijn, laat je dat even weten?

Groetjes,
Jihane

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Ja hoor, wel helpen graag. Als je meteen had verteld wat voor telefoon je hebt en welk model misschien wel sneller 😉

En leg ook eens wat je bedoelt met je bundels zijn nog niet geactiveerd? Wat zie je dan als je op je MijnSimyo inlogt? En heb je jouw simkaart zelf wel geactiveerd?

Ik raad je ook aan om toestelhulp te raadplegen voor de juiste instellingen voor internet etc.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sofie,

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice. Intussen zijn je bundels actief en heb je zelfs al internet verbruikt. Alles ziet er goed uit!

Mocht er toch nog iets aan de hand zijn, laat je dat even weten?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +11
Graag gedaan hoor..

Dit is dus wat ik bedoel.
Reputatie 1
Badge +1
Hi Ray,

Sorry! Ik denk dat Jihane je reactie over het hoofd heeft gezien. 😞

Ik wil je alsnog bedanken voor je reactie, en dat je je altijd zo goed inzet! En ik wens natuurlijk nog een fijn weekend!

Groetjes,
Sarah
Reputatie 7
Badge +11
Hoi @Sarah

Mijn reactie was niet naar Simyo bedoelt. Heeft te maken met iets wat ik heb aangehaald.

Jij ook een fijn weekend 🙂
Reputatie 5
Badge +5
Duidelijk! Weet in ieder geval dat we je hulp hartstikke erg waarderen 😉

Groetjes,
Niels

Reageer