.

Beantwoord

Ik heb een Prepaid internetbundel gekocht, maar kan niet internetten. Hoe is dit mogelijk?

  • 15 July 2019
  • 2 reacties
  • 303 Bekeken

hoi simyo,
bij de status van mijn simkaart staat dat deze is geblokkeerd voor uitgaand verkeer en dat dit zuo kunnen komen door te laag beltegoed.
nu heb ik vanmiddag eerst mijn beltegoed opgewaardeert & daarmee een internetbundel van 1000 mb genomen. maar hoe kan het dan dat mijn 4g/ 3g het nog steeds niet doet?

alvast bedankt!
groetjess
icon

Beste antwoord door Niels 16 July 2019, 12:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Is je beltegoed boven de 0? Dan zou je gedeblokkeerd moeten worden. Dat zou automagisch moeten gebeuren, maar soms gaat dat niet helemaal lekker.

Als je 0 of minder beltegoed hebt, dan kun je helaas ook geen gebruik maken van de MBs van de databundel. Je hebt meer dan 0 euro beltegoed nodig om een actieve aansluiting te hebben.

Een moderator gaat hier in ieder geval naar kijken.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Fleuril,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat je graag gebruik wilt maken van je internetbundel. Zoals Groentjuh al aangeeft, kan dit alleen als je beltegoed op je aansluiting hebt staan. Momenteel is je beltegoed € 0,-. Het klopt dat je € 10,- beltegoed hebt opgewaardeerd, vervolgens heb je echter een internetbundel van dit bedrag aangeschaft.

Als je opnieuw beltegoed opwaardeert, kan je weer gebruik maken van je simkaart en internet. Start daarvoor je telefoon ook even opnieuw op. Gaat het lukken zo?

Bedankt voor je hulp, Groentjuh :)

Groetjes,
Niels

Reageer