.

Beantwoord

Ik heb een nieuwe internetbundel en kan niet internetten, hoe komt dit?

  • 18 August 2014
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hallo, ik heb op 16 augustus mijn bundel aangepast. Had geen internet, maar nu wel met internet. Kan dit per direct ingaan? Ik dacht dat dat kom, maar heb het nog niet ontvangen. Kunt u dit na kijken? Groeten Ellen
icon

Beste antwoord door Naomi 19 August 2014, 16:07

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi woud 🙂,

Vervelend dat je nog geen gebruik kon maken van het internet :(

Als je een internetbundel voor het eerst aanvraagt, dan gaat deze inderdaad per direct in. Alleen de optie 'Internet op je mobiel' stond nog uit. Inmiddels had je dat al ontdekt en heb je gisterenavond de optie 'Internet op je mobiel' aangezet. Helemaal goed ;)

Ik zie dat je simkaart gisterenavond al verbinding gemaakt heeft met internet. Heb jij dat ook al kunnen merken? 🙂

Reageer