.

Beantwoord

Ik heb een datalimiet ingesteld. Hoe kom ik aan extra kosten?

  • 23 June 2020
  • 3 reacties
  • 634 Bekeken

Mijn zoontje heeft ondanks instellen datalimiet op zijn tel. toch een overschrijding van 196 euro !

Waarom heeft simyo niet de optie dat internet gewoon stopt zodra limiet bereikt is? vertrouwen op techniek of een instelling dat bij een reset o.i.d. kan verdwijnen is veel te riskant, zeker voor kinderen.

We zullen dus op zoek gaan naar een andere provider die dit wel heeft.

icon

Beste antwoord door Bas 24 June 2020, 16:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi akap, 

Wat vervelend dat jullie zo verrast zijn door de in rekening gebrachte kosten!

Een datalimiet instellen op het toestel is natuurlijk altijd goed, maar vaak zijn die niet helemaal waterdicht. Blijkbaar is een hoop internetverbruik niet geregistreerd door de app op het toestel!

Het is bij ons helaas niet mogelijk om een limiet in te stellen. Op het moment dat je internetbundel op is zul je moeten stoppen met internetten of extra MB's moeten bijkopen om hoge kosten te voorkomen. Ik snap dat dat voor een kind lastig is. We sturen wel bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel waarschuwingen per sms. Hebben jullie die over het hoofd gezien? 

We begrijpen dat het de bedoeling was om deze hoge kosten te maken, dus we komen je graag eenmalig tegemoet. Ik zal je hier even een privébericht over sturen!

Bekijk ook even de tips die we bijvoorbeeld geven in dit blog om deze situatie in de toekomst te kunnen voorkomen :innocent:

Heb je hier nog vragen over? Let me know :blush:

Groetjes, 
Bas

Reputatie 7
Badge +9

We begrijpen dat het de bedoeling was om deze hoge kosten te maken, dus we komen je graag eenmalig tegemoet. Ik zal je hier even een privébericht over sturen!

@Bas, lees deze zin eens na! Ik mis hier volgens mij een woordje! Ergens tussen “het” en “de” denk ik...

 

Reputatie 7
Badge +6

Excuus! Het was inderdaad de bedoeling om te schrijven:

 

"We snappen dat het niet de bedoeling was om deze hoge kosten te maken"

 

Thanks voor de oplettendheid!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer