.

Beantwoord

Ik heb binnen een korte tijd veel MB's verbruikt. Wat kan ik in de toekomst doen om dit te voorkomen?

  • 15 August 2018
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Door samenloop van omstandigheden is er binnen een uur 10.000 mb verbruikt via mijn telefoon abonnement en wordt ik geconfronteerd met een nota van meer dan € 1000,00
Meldingen van Simyo via SMS en de blokkade kwamen te laat. Het onheil was al geschied
Na melding van mijn probleem bij klantenservice Simyo was binnen een paar uur het probleem acceptabel opgelost.
Wat een Super service
Wat een meerwaarde

Inmiddels heb ik maatregelen getroffen binnen programmatuur en telefoon dat dit niet zo snel meer kan voorkomen.
Het zou overigens ook goede extra functionaliteit zijn als je binnen de programmatuur van Symio een plafond zou kunnen instellen
icon

Beste antwoord door Niels 15 August 2018, 20:50

Bekijk originele reactie

2 reacties

*** Het zou overigens ook goede extra functionaliteit zijn als je binnen de programmatuur van Symio een plafond zou kunnen instellen***

Je bent niet de 1e die dit stelt, niet alleen ik heb het al aangegeven, maar ja Simyo is liever, op zijn officieel Nederlands gezegd, strand-eigenwijs.

Had eigenlijk een ander woord in gedachten dan strand, iets met 2 thees.😁
Reputatie 6
Badge +5
Hi geerth,

Welkom op het Simyo Forum!

Wauw, dat is wel een heel groot bedrag in korte tijd. Wat fijn om te lezen dat mijn collega's het zo goed hebben opgelost 🙂 Blij dat we in deze onze meerwaarde hebben kunnen tonen. Het is in veel telefoons mogelijk om een datalimiet in te stellen. Meer hierover, naast tips om niet over je datalimiet heen te gaan, zijn te vinden op het volgende blog. Als je verder nog vragen hebt, stel ze gerust :)

Bedankt voor je reactie, Friesian.

Groetjes,
Niels

Reageer