.

Beantwoord

Ik ben over mijn data heen. Wat nu?

  • 30 September 2018
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

Beste Simyo,

Omdat ik geen gehoor krijg bij de Whatsapp klantenservice (vandaag tot 22.00 beschikbaar volgens de informatie?) doe ik het maar via het forum.

Zonet heb ik 41 apps geüpdatet op mijn iPhone. Op dat moment is onze wifi er even mee opgehouden, waardoor ik 1640MB (!) over 4G heb gedownload vandaag. Gevolg is dat ik 642MB over mijn bundel ben gegaan wat maar liefst 86,46eur kost! Ik baal hier echt ontzettend van, helemaal omdat ik al eerder naar die optie zocht om mobiele data uit te zetten zodra m'n bundel op is. Maar die optie is er blijkbaar niet 😞 Een waarschuwings-SMS-je is leuk, maar vanwege de snelheid van 4G zijn die 86 euro kosten in 6 minuten gemaakt! Ik had amper tijd om de SMS te lezen :(

Ik dacht dit zal me nooit gebeuren met die onvoorspelbare apps die maar data blijven gebruiken en nu is het toch gebeurd. Help wat kan ik doen? Mijn gemiddelde verbruik is ~100MB/dag dus je kan begrijpen dat ik me behoorlijk ge**** voel.

Verder vind ik Simyo gewoon super, maar a.u.b. regel dat dataplafond.
icon

Beste antwoord door Jihane 1 October 2018, 15:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi HdeVries,

Welkom op het Simyo Forum!

Ai, dat is natuurlijk nogal schrikken! Ik snap dat je dit liever anders gezien had. Ben je er al achter waar de data aan verbruikt is precies? Via deze pagina kun je erachter komen welke apps de boosdoeners zijn, zodat je daar in de toekomst beter op let.

Ook wil ik je deze pagina meesturen met tips om het buitenbundelverbruik te voorkomen. Ik snap namelijk dat je een dataplafond wil, helaas bieden we dat niet aan. Wel krijg je altijd een sms waarin staat dat je bundel op 80% zit en op 100%.

Ik zal je aansluiting nader bekijken om te zien wat ik voor je kan doen. Je hoort vandaag meer van me via privébericht!

Groetjes,
Jihane

Reageer