.

Beantwoord

Hoogverbruik door uitval Wifi

  • 14 April 2020
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Beste lezer,

Ik kreeg vandaag een bericht dat mijn telefoonnummer is geblokkeerd door hoog datagebruik buiten mijn bundel. Nu blijkt dat ik voor 129 euro buiten mijn bundel heb gebruikt. Ik ben erachter gekomen dat mijn Wifi blijkbaar de afgelopen dagen niet werkte. Zouden jullie mij tegemoet kunnen komen in de kosten? Normaal gesproken blijf ik altijd ruim binnen mijn bundel.

icon

Beste antwoord door Tessanne 15 April 2020, 13:52

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi hvdv,

 

Welkom op het Simyo Forum, alleen balen onder welke omstandigheden je hier terecht bent gekomen! 

 

Niemand vind het leuk om een hoge rekening te ontvangen natuurlijk en daarom is het ook erg belangrijk dat je weet waar de kosten vandaan komen. Zo te horen weet jij al wat er is gebeurd!

Ik zou graag voor je checken of wij wat voor je kunnen betekenen mbt de gemaakte kosten, zodra ik daar antwoord op heb zal ik je een privé bericht sturen. 

 

Groetjes,

Tessanne 

 

Reageer