.

Beantwoord

Hoge kosten door internetgebruik. Wat nu?

  • 1 October 2019
  • 3 reacties
  • 405 Bekeken

Beste Simyo, ik ben al een aantal jaar klant bij jullie. Helaas voor de eerste keer verrast door extreem hoge kosten wegens buiten bundel internetten. Ik heb geen sms gehad voor de 80% of 100% en was dus verrast. Helaas ben ik er zelf verantwoordelijk voor. Ik lees her en der dat jullie voor klanten een eenmalige coulantie kennen? Zouden jullie voor mij ook zo aardig willen zijn?

Bij voorbaat dank! En ik zal wat beter opletten voortaan!
icon

Beste antwoord door Jihane 1 October 2019, 13:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Anne,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is geen fijne verrassing natuurlijk! Goed dat je even aan de bel trekt. Die sms-berichten had je gewoon moeten ontvangen. Ik ga voor je uitzoeken wat er gebeurd is, en ik stuur je zo meteen een privébericht!

Groetjes,
Jihane

Beste Simyo,

 

Ik betaal het abonnement 14 euro/maand van mijn zoon altijd netjes. Nu zie ik tot mijn grote schrik voor Oktober een bedrag van 290,21 euro staan en is zijn nummer geblokkeerd. Help! Ik kan dit bedrag niet missen en mijn zoon helemaal niet. Ik heb mijn zoon al op zijn donder gegeven, maar hij is zich van geen kwaad bewust. Hij vertelde wel dat hij de laatste tijd soms geen wifi verbinding meer had. De kosten zijn 25, 26 en 28 oktober gemaakt. Dus die periode klopt wel.

 

Kunnen jullie ons aub helpen?

 

Mvg, Boudewijn

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Boudewijn, 

Wat vervelend dat je zo verrast bent door de in rekening gebrachte kosten!

De kosten zijn wel terecht natuurlijk, maar ik snap dat het niet de bedoeling was om het zo ver op te laten lopen. Ik stuur je even een privébericht over hoe we dit gaan fixen! Komt goed :blush:

Kan ik verder nog iets voor je doen? 

Groetjes, 
Bas

Reageer