.

Beantwoord

Hoge kosten

  • 25 October 2020
  • 1 reactie
  • 192 Bekeken

Beste Simyo,

Ik blijk al enkele maanden hoge kosten (via afschrijving) te betalen voor internet buiten de bundel. Ik houd het altijd beperkt, en doe zoveel mogelijk via de wifi, maar hier ben ik erg van geschrokken. Vanaf augustus belopen de extra kosten ca. €  420. Op dagen dat ik (ziek) thuis ben geweest heb ik bijna 700 MB verbruikt, terwijl we gewoon wifi thuis hebben. Er moet iets misgegaan zijn. Ik heb op Mijn Simyo gekeken en het blijkt dat ik 200 MB internetbundel heb voor € 5 per maand. Echter 1.000 MB internetbundel kost ook €  5 per maand. En 2.000 MB maar €  3 meer. Dit is heel zuur. Heeft Simyo geen coulanceregeling voor dit soort gevallen?

Hartelijke groet,

Ellen

icon

Beste antwoord door Daisy 26 October 2020, 14:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ellenef,

 

Welkom op het Simyo forum, super zuur dat je meerdere hoge rekeningen hebt gehad.

Ik stuur je een privéberichtje met wat ik kan betekenen in de kosten, ik denk wel dat we daar uit kunnen komen.

 

Wat betreft de instellingen, ik denk dat je deze het beste even kunnen nalopen. Je kan dit aan de hand van de onderstaande links doen:

https://www.simyo.nl/blog/krijg-inzicht-het-datagebruik-van-je-apps/

https://www.simyo.nl/blog/wifi-assistentie/ ← omdat je aangeeft thuis altijd op de WiFi te zitten maar dat er toch MB's vanuit je bundel worden verbruikt, denk ik dat je het beste deze instellingen even kunt controleren.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer