.

Beantwoord

Hoeveel verbruik ik bij kijken voetbalwedstrijd?

  • 17 August 2017
  • 23 reacties
  • 41470 Bekeken

Badge +2
Hoeveel MB gaat er ongeveer van mijn saldo af als ik een complete voetbalwedstrijd via mijn Android telefoon bekijk?
icon

Beste antwoord door franswon 17 August 2017, 18:19

Bekijk originele reactie

23 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi corretje51,

Een overzicht (met dank aan T-Mobile):

• WhatsApp versturen: 0,01 MB per bericht
• Foto uploaden op Facebook: 1 MB per foto
• Muziek streamen, bijvoorbeeld via Deezer: 1 MB per minuut
• YouTube kijken: 2,5 MB per minuut
• YouTube HD kijken: 11 MB per minuut
• Live tv kijken: 10 MB per minuut
• Netflix kijken op gemiddelde kwaliteit: 700 MB per uur
• Netflix kijken op HD-kwaliteit: tot 3 GB per uur
• Netflix kijken op Ultra HD-kwaliteit: 7 GB per uur
• E-mail versturen zonder bijlage: 0,15 MB per bericht
• App downloaden: al snel 20 - 30 MB bij veelgebruikte apps


Een voetbalwedstrijd kost dus al gauw 1 GB verbruik!
Badge +2
Hartelijk dank voor je reactie, dan heb ik voldoende ruimte om vanavond Ajax te kijken! Nogmaals bedankt!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Corretje51,

Welkom op het Forum!

Haha, wat goed dat je even contact met ons hebt opgenomen. Heel fijn dat Friesian je gelijk heeft kunnen helpen.

Het is altijd erg lastig om informatie te geven over hoeveel MB je verbruikt bij een bepaalde handeling, omdat je telefoon tijdens het bekijken van een filmpje ook anders gegevens inlaadt. Hierbij kun je denken aan WhatsApps en e-mails, of juist het updaten van andere Apps.

Ik heb je verbruik even bekeken en zie dat je mooi binnen je bundel bent gebleven. Dat is goed om te zien! Was de wedstrijd nog leuk trouwens?

@ Friesian, thanks! :D

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Asma, ik heet franswon hier op het forum hoor. 😃
Reputatie 7
Badge +7
Hartelijk dank voor je reactie, dan heb ik voldoende ruimte om vanavond Ajax te kijken! Nogmaals bedankt!

Als Feyenoord fan kan ik het toch niet nalaten te vragen of je de wedstrijd tot het einde toe hebt uitgekeken.
Als je dat inderdaad hebt volgehouden vind ik dat Simyo vanwege clubtrouw een gratis GB bundel zou moeten geven.:D
Badge +2
Hallo allemaal, ik heb inderdaad genoeg MB's over maar dat komt grotendeels omdat mijn telefoon er meerdere keren na een minuut of vijf mee stopte en ging staan "zoeken", na een keer of vier was ik het zat en ben gestopt met kijken ..... Ondanks dat ik fan van Feyenoord ben kijk ik ook graag naar ander voetbal omdat ik het spelletje gewoon leuk vind maar als je steeds je telefoon opnieuw op moet starten om verder te kunnen kijken gaat de lol er snel af... Ik keek trouwens vanaf mijn vakantieadres in Lunteren!
Reputatie 6
Badge +7
@ Franswon, Aaaaah, sorry! Bedankt voor het meehelpen, haha!

@ Wimj12, :P

@ Corretje51, wat gek dat je verbinding zo slecht was! Kun je mij laten weten of je de wedstrijd via een bepaalde site keek? Het kan namelijk ook komen doordat er te veel kijkers waren, waardoor de site overbelast raakte.

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Dat kan in het begin van de wedstrijd wel zo geweest zijn, maar van mijn kennissen hoorde ik dat de meesten de wedstrijd niet uit gekeken hebben. Ik heb helemaal niet eens gekeken.
Badge +2
Ik begrijp inderdaad dat het geen topwedstrijd was, jammer dat Veltman een prima redding ongedaan maakte met een gigantische blunder met de 0-1 tot gevolg. Ik heb gekeken via Ziggo Go en had echt prima beeld en geluid maar telkens stopte het streamen en zag ik alleen nog maar een zoekcirkeltje midden op mijn scherm, erg irritant!
Hoi Asma, ik heet franswon hier op het forum hoor. :D
Asma mag me gerust bedanken hoor, omdat ik niks gedaan heb. :P;)
Tis bijna weekend, graag gedaan Jihane. ;):)

Betere hulp bestaat niet, dan Friesian die niks doet. 😛 behalve dan, Friesian die instraalt. 🙂
Reputatie 6
Badge +7
@Franswon, hmm.. Ik heb geen idee waar het anders kan liggen.

@Corretje51, dat is niet fijn natuurlijk! Wellicht dat Ziggo hier een betere verklaring voor heeft? Misschien is het wel iets technisch..

@Friesian, Haha!

Groetjes,
Asma
Badge +2
Goeie avond allemaal, ik ben blij met alle hulp die ik n.a.v. mijn vraag kreeg en ik denk dat ik hierover nu genoeg informatie heb.
Wat mij betreft zou deze topic nu gesloten kunnen worden.....
Fijne avond verder en nogmaals bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Corretje,

Ik ben blij dat alles nu helder is 😃 We sluiten hier geen topics, maar het is goed dat je aangeeft dat je vraag beantwoord is.

Mocht je ooit nog een vraag hebben, dan kun je altijd aan de bel trekken.

Groetjes,
Jihane
Badge +2
Oké, ik begrijp het, bedankt en tot volgende keer!
Reputatie 7
Badge +9

Reputatie 6
Badge +7
Graag gedaan, Corretje51!

Tot een volgende keer. :$

@Franswon, is dat een lamp?

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Dat is een bel Asma, n.a.v. de reactie van Jihane 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Haha, sorry! Nu pas zie ik het. 😃
Frans, Asma is gewend om aan de lamp te trekken. Dus zie je ooit een meiskuh aan een lamp hangen, dan is dat Asma. 🙂 Of ze haalt ooit weleens iets door elkaar, bijvoorbeeld een paerdjuh en een vogeltjuh.Schijnt ooit voor te komen. 😃 Tis bijna weekend, Asma. ;):P
Reputatie 7
Badge +9
Voor Asma :D

Rel, del, del, wie trekt er aan de bel? Wie geeft er een rondje voor het hele stel?
Reputatie 5
Badge +9
Dat is Asma natuurlijk. Vertel, wat kan ze voor je bestellen franswon?
Reputatie 7
Badge +9
Een mooie donkere Trappist graag!

Zuupuhrt. 😀 Goeie smaak franswon.

Reageer