.

Beantwoord

Hoeveel MB's heb ik nog?

  • 23 July 2017
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

L.s.,
Kreeg gisteren bericht dat bijgekochte mb ' s op zijn. Vanochtend geeft mijnsimyo aan dat ik nog 470 mb over heb. Volgens mb meter mijnsimyo heb ik 76 mb verbruikt.volgens mijn telefoon plm 72. Maar zeker geen 500! Kunt u mij aub vertellen hoeveel mb ik nog ter beschikking heb?

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Jihane 24 July 2017, 16:55

Bekijk originele reactie

2 reacties

Als het goed is geeft de datameter in de telefoon aan dat dit kan afwijken van de werkelijke meting door de provider. Omdat de datameter in de telefoon realtime meet kan dit ook iets afwijken van de stand(en) op je Mijn Simyo, die hebben namelijk een vertraging van minimaal 5 uur omdat het aangeleverd word door KPN.

Ook de smsjes met waarschuwingen zijn realtime.

Bent u trouwens in het buitenland?

Lees dan dit > https://forum.simyo.nl/buitenland-88/onterecht-sms-buitenland-bij-gratis-extra-internetbundel-38965
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Evert,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat jammer dat er een verschil is tussen wat het sms'je aangeeft en wat Mijn Simyo aangeeft. De verstuurde sms'jes leidend, omdat die in realtime worden verstuurd. Dat houdt in dat ze direct vanuit het systeem verstuurd worden, terwijl Mijn Simyo een vertraging heeft van een paar uur. Je kunt er dus vanuit gaan dat je extra internetbundel verbruikt is. Waar zie je op je mobiel staan dat je ongeveer 70 MB's verbruikt hebt?

Omdat je al 's 500 MB's hebt bijgekocht, heb ik nog eens 1000 MB's toegevoegd aan je aansluiting 😉 Zo voorkom je buitenbundelkosten. Je kunt deze MB's activeren door in te loggen op Mijn Simyo en dan het cadeautje digitaal uit te pakken. Vanaf dat moment gaan de MB's in. Let je erop dat ze alleen actief zijn in de maand waarin je ze activeert? Als je dat dus in juli doet, zijn ze alleen in juli geldig.

Laat je me weten of je er zo uitkomt? En heb je nog andere vragen?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer