.

Beantwoord

Hoeveel data verbruik ik als ik een gesprek opneem?

  • 5 February 2015
  • 4 reacties
  • 3048 Bekeken

Badge +2
Hi,

Weet iemand hoeveel data je verbruikt als je een gesprek van 6 uur opneemt met de app audio recorder( sony mobile)  want ik ga van mijn sim only overstappen naar prepaid... moet ik even mijn data in de gaten houden 😉 .vandaar mijn vraag
Groetjesss
icon

Beste antwoord door MartijnR 6 February 2015, 10:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik denk niet dat je data verbruikt als je de recorder van je telefoon gebruikt. Wel opslag capaciteit op je telefoon.

Misschien kan je even uitleggen hoe de situatie is. Hoe komt het gesprek binnen, live via telefoon of in een meeting?

Of moet je het opgenomen gesprek doorsturen?
Badge +2
Hi Martijn,

Ik neem het gesprek op met de telefoon dus ik neem aan dat het antwoord life is ??? heb er totaal geen verstand van 😉
Reputatie 3
Badge +9
Live bedoel je ;)

Dan kost het geen internetdata verkeer, enkel oplag op je telefoon geheugen. 

De grootte van het m4a bestand is c.a. 1MB per minuut. Dat is 6MB met uur maal 6 is 360MB grofweg.

Ik denk dat de opslag makkelijk op je telefoon past, maar voor de zekerheid kan je je opslag locatie wijzigen naar geheugenkaart.

Kies spraakrecorder, dan instellingen en bovenaan opslag. Het bestand kan je terug vinden via "mijn bestanden, alle bestanden, (kies opslag locatie) en dan onder sounds "Spraak001.m4a".

p.s. doe eerst ff een testje vooraf.
Reputatie 3
Badge +7
hoi strongwoman,

Wat leuk dat je je vraag hier op het forum stelt.

Je ziet dat je direct goed wordt geholpen door Martijn®:D Nog een kleine toevoeging. Om er zeker van te zijn dat je geen data verbruikt, kun je even tijdelijk je data verbinding uit zetten.;)

Is het opnemen gelukt?

@Martijn, dankjewel!

Reageer