.

Beantwoord

Hoe zit het met de 1000 gratis MB?


hallo
ik heb van simyo een maand gratis10 00mb gekregen
maar er wordt nergens vertelt hoe je dat kan activeren.
als ik naar mijn bundel aanpassen ga en klik op 1000mb dan komt er gelijk 9 euro bij op mijn rekening.....
klopt dat of moet ik het op een andere manier doen......

ik hoor t graag.....
gr
icon

Beste antwoord door Caspar 3 March 2016, 11:37

Bekijk originele reactie

32 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hallo reel,

Gefeliciteerd met je Simyaardag! :$

Dit betekent dat je een jaar klant bent bij ons en daarom krijg je van ons een cadeautje: 1000 gratis MB!

Dit hoef je niet te activeren, ook niet als je normaal geen internetbundel hebt zoals in jouw geval. Je hoeft dus niet je bundel aan te passen. Het is automatisch toegevoegd aan je bundels van de maand maart.

Vind je het een leuk cadeautje?


Groetjes, Caspar
Beste Casper.
Er gaat vast iets niet helemaal goed.
Mijn dochter heeft geen internet. Heb de dataroaming aangezet maar tot nu toe niks.... En we zijn al 5 dagen verder in maart.

Dus.......
Beste reel.

Dataroaming is niet nodig...alleen in het buitenland, controleer 2 dingen.

Mobiele netwerken staat aan op telefoon.
Op mijn simyo, netwerkinstellingen staat internet aan.

Laat je weten of dit helpt?
Top!!! Gelukt!!!
Reel,

Veel plezier met je 1000MB. Vergeet niet op het einde van de maand die internet instelling op Mijn Simyo weer uit te zetten.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Reel,

Super dat het is gelukt.

Raytje geeft je nog een heel goede tip. Het zou zonde zijn als je volgende maand extra kosten maakt, omdat je internet nog aanstaat!

Groetjes,
Sean

@Raytje bedankt!
Badge
Ik heb ook een simyaardag-actie mogen ontvangen. Ik heb zelf geen internet via Simyo (doe als via wifi), maar het is een leuke actie om eens kennis te maken met mobiel internet via het GSM-netwerk.
Alleen is het wel jammer dat je zelf je bundel in de gaten moet houden en aan het einde van de maand je internetbundel weer stop moet zetten, omdat het anders gewoon door blijft lopen.

Aangezien ik bang ben om dat te vergeten, laat ik deze actie maar voorbijgaan en zet ik mijn internetbundel maar niet aan.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mauricel,

Wat jammer dat je jouw Simyaardag cadeau niet gaat gebruiken :(

Laat ik je nog wat tips meegeven, wie weet hoef je deze bundel dan niet aan jou voorbij te laten gaan. Je krijgt van ons op 80% en 100% een sms'je om je te waarschuwen over het verbruik van deze bundel. Zo weet je dus precies waar je aan toe bent en wanneer je de internetoptie moet gaan uitzetten.

Je kunt een herinnering in je agenda zetten om op de 1e van de maand de internetoptie weer uit te zetten. Het liefst de avond van te voren om zeker te zijn. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela,

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb liever dat je op Mijn Simyo kunt instellen wanneer de bundel weer uitgezet moet worden en niet dat je er zelf achteraan moet. 30 april valt in het weekend, dus grote kans dat ik het dan vergeet.
Ik kan nergens zien waar ik de gratis 1000 mb's kan activeren. Ik heb op dit moment geen internet bundel. Staat er op 1 april 1000 mb bij?
Reputatie 3
Badge +9
Hey Simyo,

Ik heb mijn extra 1000MB wel weten te activeren begin deze maand. Echter kon ik er niet van genieten.

Ik zat gisteren in de trein youtube filmpjes te bekijken met een gerust gevoel, want ik had immers 1100MB over van de 1750 begin van de maand (die extra 1000MB).
Na een aantal mintuten kwam er een sms dat 80% van mijn bundel heb verbruikt....effin...ik denk ik kan nog wel ff met die 1000MB die ik nog heb. Direct erna sms nummer 2, je internet bundel is op!
Ik denk heh? dat kan toch nooit zo snel.....maar ja ik zit nooit lang op youtube, dus misschien is het toch op.
8 minuten later een sms met de tekst dat ik data heb verbruikt buiten de bundel....ik heh...nu moet ik mijn data uitzetten.
Je snapt het al....ik heb nu nog ruim 900MB over....
Ik heb niet van deze extra MB's kunnen genieten.....want ik weet niet hoeveel er nu daadwerkelijk verbruikt en of over is.
Dus mochten jullie weer extra MB's weggeven, laat het systeem dan ook weten dat ik meer MB's heb zodat ik er ook nog wat aan heb.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Martijn,

Ik snap heel goed dat de sms'jes verwarrend zijn!

Het systeem ziet bij jou twee internetbundels en geeft voor beiden bundels de waarschuwing sms. Wanneer je 1000 extra MB dus (bijna) op is, krijg je hier ook een sms over. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je zomaar extra kosten voor je internet gaat betalen zonder dat je hier een waarschuwing voor krijgt 🙂 Maar ik ben het met je eens dat de sms'jes je in de war kunnen brengen. Ik hoop dat je van je resterende MB's toch nog kunt genieten ;)

Groetjes, Caspar
Ik heb nog geen reactie op mijn vraag over de gratis 1000 mb's per 1 april, morgen is het 30 maart. Zie het bericht hierboven!
Ik kan nergens zien waar ik de gratis 1000 mb's kan activeren. Ik heb op dit moment geen internet bundel. Staat er op 1 april 1000 mb bij?
Controleer even Mijn Simyo.
Activeren van de bundel is echt niet nodig. Alleen internet aanzetten op mijn simyo - tabblad (netwerk)instellingen en natuurlijk bij gebruik mobiel data aan op telefoon. Ik verwacht dat de apn klopt. Veel plezier met je Simyo kadootjuh..

Laat ff weten of alles naar tevredenheid is hiermee !
Reputatie 6
Badge +10
Hallo Angela,

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb liever dat je op Mijn Simyo kunt instellen wanneer de bundel weer uitgezet moet worden en niet dat je er zelf achteraan moet. 30 april valt in het weekend, dus grote kans dat ik het dan vergeet.


Hoi mauricel,

Wat jammer dat je daarom niet overweegt om toch gebruik van te maken van dit cadeautje. Helaas werk ik ook niet op 30 april, anders had ik met je afgesproken om zelf de optie uit te zetten voor je. Ik wil dit wel eventueel voor je doen op 29 april 🙂, dan zet ik het meteen in mijn agenda. Is dat een idee?

Groetjes, Tiury

Ik kan nergens zien waar ik de gratis 1000 mb's kan activeren. Ik heb op dit moment geen internet bundel. Staat er op 1 april 1000 mb bij?

Hoi JOHANN,

Zo te zien heeft mijn collega Caspar over je reactie/vraag heen gelezen, waarvoor excuses! Zoals Friesian aangeeft, staat er vanaf 1 april 1000 MB's extra op jouw abonnement 🙂. Hier hoef je zelf niets voor te ondernemen!

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp Friesian 🙂!
Ben zeer benieuwd Tiury of er morgen 1000 mb op mijn mobiel staat, het is toch geen 1 april grap hé 😉
Dat beste JOHANN.,

Dat is een lastige vraag, Simyo heeft nog NOOIT:P een 1 aprilgrap gemaakt. Zal het nog sterker maken...

Kun jij ze in duidelijke bewoordingen uitleggen wat dat is, dan weet niet alleen Tiury wat het is. Kans bestaat dat jij dan ook een behulpzame gebruiker wordt.

;)
Het zou me niet verbazen als jij morgen wordt uitgeroepen tot....

Behulpzame JOHANN
Ik raad je aan de saté 😃 euhh site, goed in de gaten te houden.

Suuk 6 :8:)
Blij te horen dat Symio niet aan 1 april grappen doet. Je maakt het wel spannend .... Zou ik dan toch uitgeroepen worden tot ... 😉 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Ben zeer benieuwd Tiury of er morgen 1000 mb op mijn mobiel staat, het is toch geen 1 april grap hé ;)

Natuurlijk maken we hier geen grapjes over Johan 😉 Dat zou wel erg gemeen zijn! Je krijgt een sms'je en je ziet de MB's in de app en via onze website staan. Alvast veel plezier ermee!

Groetjes,
Angela
Dankjewel Angela, iig leuke geste !
Bedankt Symio voor de 1000 gratis mb's. Komt goed uit want we gaan volgende week naar het buitenland. Na enige onduidelijkheid is het toch goed gekomen. SUPER
JOHANN.

IK wens jullie samen voor straks een erg fijne vakantie !
Dankjewel, zal we lukken. Ik zal de mb's goed gebruiken 😉
Gelukkig maar. Ik maakte me al zorgen.
😉
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Johan,

Goed om te zien dat de MB's in de smaak zijn gevallen. Houd je er wel rekening mee dat je jouw Nederlandse bundels niet het buitenland kunt gebruiken? Dit zal pas later mogelijk zijn. Vanaf 30 april worden de tarieven verlaagd en rekenen wij tijdelijk alleen een EU-toeslag. Voor die tijd zullen alle MB's tegen het buitenlandse tarief berekend worden.

Natuurlijk wens ik je een fijne vakantie!

Groetjes,
Angela

Reageer