.

hoe wordt en wanneer nu mijn vraag beantwoord en eea opgelost?

  • 13 April 2012
  • 1 reactie
  • 294 Bekeken

Badge
beste,
Ik ben een nieuwe klant sinds gisteren maar heb sinds gisteren geen mogelijkheid te bellen, sms, internet etc.
Ik kan pas sinds gisterenavond 19u gebeld worden.
Ik heb al diverse emails gestuurd maar geen reactie. Ook ligt jullie telefoonnet er nog steeds uit dus ik ben afhankelijk van dergelijke mediabronnen zoals email en nu dan maar dit forum.
Ik vind het ontzettend vervelend want ik moet ook werken en kan nu niets!
Waaarom worden nieuwe klanten niet de eerste week bijv opgevolgd of is er een accountmanager die standaard problemen in behandeling neemt?
Ik hoop dat iemand mij echt voor het weekend kan helpen want ik heb het er eigenlijk al weer mee gehad en heb al bijna spijt van deze service die ik krijg en dat ik ben overgestapt.
Ik hoop dat jullie mij snel dat goede gevoel kunnen teruggeven.
Bel me svp of mailen wat dan ook als ik maar snel geholpen kan worden
groet

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste sanniesan1,

Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben zojuist je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij verzoeken je het toestel eenmaal uit te schakelen en opnieuw aan te zetten zodat de simkaart verbinding kan maken met het netwerk. Hierna zul je gebruik kunnnen maken van de simkaart om uitgaand te bellen/sms-en.

Bij deze ontvangt u een instructie voor het instellen van internet op uw Iphone 4.
Voor deze manier van instellen dient u wel over WIFI te beschikken op uw iPhone.
Ga naar help.benm.at.
Let op: deze site dient u te bezoeken vanuit de iPhone.
Vervolgens ziet u onder aan de pagina onder features de optie Tethering, klik hier op.
Nadat de lijst met landen is geopend kiest u niet Nederland maar gaat u naar de laatste optie in de lijst "Create your own".
Hier stelt u de volgende gegevens in:
Carrier: Simyo
APN: internet
Username: KPN
Password: gprs
Klik vervolgens op download.
Hierna krijgt u de mogelijkheid om het profiel te installeren.

Een andere optie is het downloaden van software via de Apple website:
Windows: http://support.apple.com/kb/DL926
Mac: http://support.apple.com/kb/DL851

Wij willen u erop wijzen dat u het toestel eerst dient te synchroniseren met Itunes voordat u de instellingen kunt invoeren.

Graag vernemen we of het probleem hiermee is verholpen.

Groetjes,

Manisha

Reageer