.

Beantwoord

Hoe werkt het cadeau voor mijn Simyaardag?


Hallo, ik ga volgende maand 1000mb gratis ontvangen vanwege mijn 'simyaardag'. Momenteel heb ik ook een internetbundel van 1000mb. Wil dat zeggen dat er 1000mb gratis bovenop mijn normale abonnement van 1000mb komt? Of betaald Simyo voor 1 maand mijn 1000mb? Toen ik namelijk in mijn account keek, zag ik opeens dat ik geen internetbundel (1000mb) meer heb voor volgende maand (april). Alvast bedankt voor je antwoord. Gr. Fenna
icon

Beste antwoord door Angela 30 March 2016, 10:08

Bekijk originele reactie

13 reacties

Die 1000 MB komen bovenop je huidige bundel. Let wel, je gaat eerste je huidige bundel verbruiken en bij 80% en 100% krijg je berichten om je te waarschuwen. Deze kun je eenmalig negeren. Bij je gratis eenmalige 1000 MB krijg je die berichten ook op 80 en 100%, deze niet negeren.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fennasz,

Welkom op het Simyo Forum.

Hoera! Volgende maand vieren we je Simyaardag en daarbij hoort natuurlijk een cadeautje 🙂

De 1000MB die je gratis krijgt, komt bovenop je huidige bundel. Precies zoals Raytje heeft uitgelegd. Je geeft aan dat je geen bundel meer ziet staan via Mijn Simyo. Natuurlijk heb ik dit even nagekeken en ik zie dat je een wijziging hebt uitgevoerd.

Vanaf 1 april maak je gebruik van het extra voordelige aanbod 🙂 Je hebt je bundel gewijzigd naar 500MB +250MB gratis. Om die reden zie je dat de 1000MB bundel die jij eerst had, beëindigd gaat worden. Samenvattend, jij hebt volgende maand dus 750MB vanuit je standaard bundel én 1000MB gratis omdat je jouw Simyaardag viert :)

Heb je hier nog vragen over?

@Raytje, bedankt voor de extra uitleg over de sms'jes :D

Groetjes,
Angela
Bedankt, die bundel heb ik inderdaad zelf gisteren gewijzigd omdat er in mijn app dus geen enkele internetbundel stond per 1 april. Vond dat een beetje raar. Die actie van 500MB + 250MB gratis, is dat voor de rest van het abonnement of alleen voor 1 maand? Groet, Fenna
Die +250 MB gratis is elke maand.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fennasz,

Helemaal goed! Het blijft apart dat dit werd aangegeven, vooral omdat de bundel gewoon aanstond. Aan de andere kant maak je nu mooi gebruik van een voordeligere bundel 😉 Zoals Raytje aangeeft krijg je elke maan +250 MB's zolang je deze bundel zo hebt staan.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Raytje, opnieuw bedankt voor je hulp :D

Groetjes,
Angela
Goedenavond,

Ik heb een bundel van 120 min voor €4,99 per maand. Dit is zonder internet.. heb ik normaliter ook niet echt nodig. Maar nu krijg ik voor mijn Simyaardag 1000 mb gratis. Als ik hier gebruik van maak ga ik dan de volgende maand (als ik het weer opgezegd heb) terug naar€4,99 per maand. Heb ergens een keer vernomen dat als ik van bundel verander dat dan de oude bundel niet meer bestaat. En kan ik de gratis maand gelijk na het aanmelden weer stopzetten zodat het na 1 maand stopt??

groeten,
Dida
Badge +7
Hoi Dida,

Welkom op het Simyo forum :)

Gefeliciteerd met je Simyaardag! 😃 We vinden het erg fijn dat je weer een jaartje klant bij ons bent.

Ik kan heel goed begrijpen dat je graag gebruik wilt maken van je 1000 MB, maar dat je bang bent dat je daardoor je huidige bundel kwijt raakt. Het klopt dat wanneer je je bundels aanpast op Mijn Simyo, je niet meer terug kunt naar je oude bundels. Geen zorgen, dat is bij de Simyaardag helemaal niet aan de orde. Deze MB's krijg je namelijk van ons, je hoeft hier verder je bundels niet voor aan te passen. Daarom kan jij gebruik blijven maken van je bundel van 120 minuten voor €4,99.

Je kunt nu al gebruik maken van je 1000 MB. Let er wel op dat je dan eerst de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' aan moet zetten op Mijn Simyo. Dit doe je bij het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen. Deze bundel is geldig tot en met 31 juli. Vergeet daarom niet deze optie op 31 ook weer uit te zetten. Anders maakt je simkaart straks in augustus nog steeds een internetverbinding, terwijl je dan geen internetbundel meer hebt. Dat zou niet zo mooi zijn, want we willen juist kosten buiten de bundel voorkomen ;)

Wist je trouwens dat als je met een jaar verlengd, jij een bundel van 300 belminuten hebt voor €5,00? Dit kun je aanpassen op Mijn Simyo. Let er wel dat als je dit doet, jij niet meer terug kunt naar je bundel van 120 minuten voor €4,99. Of je je bundel wilt aanpassen, mag je natuurlijk helemaal zelf beslissen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha
Hallo Samantha,

Bedankt voor je reactie... ik heb je instructies gevolgd en volgens mij staat het nu aan!! Maar het werkt nog niet... en nog geen bevestigingsmail ontvangen!

Ik ga zaterdag op vakantie en wil het dan toch wel graag geregeld hebben.

Groeten,
Dida Versluis
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dida,

Graag gedaan, namens Samantha! Die Simyaardag-bundel staat sowieso al aan. Je ziet dit ook terug op Mijn Simyo - dat je 1000 MB's hebt. Ik zie ook dat je internetoptie al netjes aanstaat. Lukt het nog niet om te internetten? Heb je je mobiele data/mobiele gegevens aangezet op je mobiel?

Waar ga je naartoe op vakantie? Als je de buitenlandse internetoptie aanzet, kun je ook in het buitenland gebruik maken van je bundel als je in zone 1 bent. Je kunt dat voor elkaar spelen door je buitenlandse internetoptie ook aan te zetten via Mijn Simyo. Je doet dat door in te loggen en dan te surfen naar Instellingen > Netwerkinstellingen.

Laat je me weten of het zo lukt?

Groetjes,
Jihane
Bedankt, het is gelukt.
Groeten, Dida
Badge +7
Hoi Dida,

Dat is heel fijn om te horen! Veel plezier van je extra MB's :D

Groetjes,
Samantha
Ik heb ongeveer dezelfde vraag als Dida 2 maanden geleden.
Vandaag zou mijn simyaardag bundel van 1000 MB ingaan, maar ik heb hier nog geen mail over ontvangen en vindt het ook niet terug in mijn bundel.

Wel heb ik de optie 'internet op je mobiel' aangezet.
Ik hoor graag hoe ik alsnog gebruik kan maken van deze gratis 1000 MB! 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Anne-Jet,

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is onhandig, dat je geen Simyaardag-bundel hebt gehad! Daar zit nu even een vertraging in, inderdaad. Ik zie dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft je uitgelegd wat er aan de hand is, en de 1000 MB's handmatig toegevoegd. Fijn!

Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer