Beantwoord

Hoe reageert Simyo op een bundeloverschrijding vanwege geen waarschuwing?

  • 8 september 2017
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

ook mij overkwam een overschrijding. ik overlegde per whattsapp en op hun advies telefonisch op 1200. Ik kan u tevreden melden dat het prima is afgewikkeld. U moet de fout wel goed aantonen!
Applaus voor de klantenservice van Simyo!
icon

Beste antwoord door Jihane 11 september 2017, 17:05

Hoi Gnijpels,

Wat lief dat je dit berichtje zo achterlaat 😃 Ik vind het leuk om te lezen dat je ervaring zo goed was! Fantastisch!



Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gnijpels,

Wat lief dat je dit berichtje zo achterlaat 😃 Ik vind het leuk om te lezen dat je ervaring zo goed was! Fantastisch!



Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer