.

Beantwoord

Hoe neem ik een internetbundel?

  • 26 December 2018
  • 4 reacties
  • 279 Bekeken

Badge
Ik had een heel eenvoudig abonnement alleen bellen en sms. In het nieuwe toestel wil ik ook internet,dan zal ik toch een andere simkaart nodig hebben? En hoe bestel je dat? Ik word volgende maand 79 jaar ,dus toch een beetje moeilijk !
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 December 2018, 18:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Henk,

Fijn dat je het nu door begint te krijgen. Daar zijn we voor!

Jij ook een hele fijne jaarwisseling! :D

Groetjes,

Kevin
Badge
Ik heb zo langzamerhand een beetje door hoe het werkt,met jullie hulp gaat het een stuk sneller. Het blijkt dus dat ik de zelfde simkrt. In het toestel kan laten en een bundel moet kiezen! Dank voor jullie hulp en een goed maar voorzichtige jaarwisseling en een gezond Nieuwjaar Henk.
Reputatie 7
Badge +10
Hi jonkerman1940.

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een internetbundel wil aanschaffen! 🙂 Je hoeft dan geen nieuwe simkaart. Het enige dat je hoeft te doen is in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen. Daar selecteer je een internetbundel naar keuze en klik je op aanpassen.

Vergeet je niet je toestel er ook op in te stellen? Hier zie je hoe je dat doet!

@ Friesian, dankjewel voor je reactie en hulp!

Groetjes,
Jihane
Beste jonkerman1940.

De simkaart doet het in de nieuwe telefoon, dus bellen en sms werkt ook nu.

Het enige wat u hoeft te doen is op uw Mijn Simyo een internet bundel bestellen die direct ingaat omdat u die eerst niet had.

En mocht het nodig zijn dat u hulp nodig heeft om uw telefoon in te stellen voor internet - mijn Simyo - schroom dan niet het te vragen.

U kunt zelfs nu al, maar dat is (kan zijn) in verhouding duurder, internet gebruiken voor €0,15 per MB.

Let wel het kan dus hard gaan qua kosten.

Een moderator, medewerker van Simyo meldt zich ook nog bij u.

Fijne kerstavond en een fijne jaarwisseling.

Reageer