.

Beantwoord

Hoe moet ik Facetimen met mijn iPad?

  • 16 May 2019
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Hoe kan ik vanaf mijn iPad met mijn simkaart , welke in mijn iPad zit, FaceTimen ?
waar en welke instellingen moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Jihane 17 May 2019, 15:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Leesvoer :)

Het is wel aan te raden om te Facetimen via Wifi. Kan anders aardig op lopen qua verbruik van mobiel internet.


Bron: Iphoned
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Willemiens,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je dit even navraagt! Allereerst wil ik aanstippen dat Ray een heel goed punt maakt: als je gaat Facetimen via mobiele data, dan kan je data erg snel gaan. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat het gaat om een Prepaid simkaart zonder internetbundel. Je internet dus voor de prijs van € 0,15 per MB. Ik raad je dus eigenlijk aan om, als je wil Facetimen met je iPad, dat via wifi te doen.

Als je op deze link klikt, lees je precies hoe je kunt Facetimen met je iPad.

Heb je voldoende aan deze informatie?

@ Ray, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Dank je wel voor reactie. Eigenlijk betrof de vraag mijn andere nieuwe telefoonnummer met abonnement.
op de ipad met de verbinding steeds via mijn prepaid nummer op mijn Iphone en dat wil ik niet.
Dank je wel voor reactie. Eigenlijk betrof de vraag mijn andere nieuwe telefoonnummer met abonnement.
op de ipad met de verbinding steeds via mijn prepaid nummer op mijn Iphone en dat wil ik niet.



Ook voor een abonnement geldt hetzelfde advies betreft het face time verbruik op je mobiel internet.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Willemiens,

Wat Ray zegt klopt! Zijn antwoord en het antwoord van Jihane zijn beiden ook toepasbaar op een abonnement 🙂 Heb je nog meer uitleg nodig? Ik hoor het graag!

Nogmaals bedankt voor je reactie, Ray!

Groetjes.
Niels

Reageer