.

Beantwoord

Hoe maak ik een persoonlijke hotspot van mijn iPhone?

  • 19 November 2016
  • 9 reacties
  • 721 Bekeken

Ik heb een iPhone 5s en ik kan geen persoonlijke hotspot aanmaken.
Zoek me rot naar de juiste instellingen.:(
icon

Beste antwoord door Scotsman 19 November 2016, 16:55

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Meteen als ik de Settings (Instellingen) open zie ik de Personal Hotspot instelling (5e item van boven). Jij niet?

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pieter van der Wal,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je de functie niet kunt vinden! Scotsman is zo lief geweest om een screenshot voor je te maken 🙂 Ik heb ook een iPhone 5S, dus ik kan bevestigen dat dit er zo uitziet. Zodra je je instellingen opent, zie je dat de vijfde optie 'Persoonlijke Hotspot' is. Als je hierop tikt, vind je precies hoe je dit in kunt stellen.

Let je er wel op dat je op een laptop/PC/tablet meer pagina's laadt? Hierdoor kun je sneller door je bundel heen gaan. Wees hier dus voorzichtig mee 🙂

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

@ Scotsman, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Heb jij ook je toestel op Engelstalig staan dan Jihane? 😛
Mijn iPhone 5S staat op Engelstalig. met besturingsysteem IOS10.1.1.( de laatste update Als ik probeer de Personal Hotspot aan te zetten zie ik alleen maar een draaiend bal of een melding neem contact op met kpn.nl.
Reputatie 7
Badge +9
Staat de internet optie aan op jouw Mijn Simyo?
Ja. dat staat aan. Hoewel dit bij mijn vorige provider uitstond. Ik gebruik de personal Hotspot alleen met de app
Airlinc. Een draadloos microfoon systeem tussen ios apparaten wat handig is om te gebruiken met film opnames.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pieter van der Wal,

Wat vervelend dat het niet lukt om de persoonlijke hotspot aan te zetten! Heb je verder wel 3G? Ik zie dat je internetfunctie wel aan staat, maar die heb ik voor de zekerheid een reset gegeven. Hiermee worden eventuele verstoringen uit de verbinding gehaald. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan zetten?

Kun je wel op het web surfen via het mobiele netwerk?

Wil je testen of het aan het simkaartje of aan het toestel ligt? Plaats je simkaart dan in een andere telefoon en vice versa. Als het dan wel lukt om een persoonlijke hotspot te maken, heb je al een heleboel informatie over de oorzaak!

Let je er trouwens wel op dat je geen internetbundel hebt? Als je internet, betaal je daar de buitenbundelkosten voor.

Laat je me weten hoe het gaat?

Groetjes,
Jihane
Alles werkt nu! Eindelijk ik denk dat je reset het heeft gedaan.
Dank voor je hulp!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Pieter van der Wal,

Heel fijn dat het nu werkt!

Ik wens je alvast een prettige dag toe. :D

Groetjes,
Asma

Reageer