.

Beantwoord

Hoe lang is mijn Sim Only internetbundel geldig?

  • 14 June 2016
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Badge
Als ik vandaag een internetbundel activeer tot hoe lang is deze dan geldig?
icon

Beste antwoord door Jihane 15 June 2016, 11:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dat ligt er aan welke je hebt gekozen, zo heb je een prepaid dag - maandbundel(s).
En je hebt sim only van 30 dagen. Dus iets specifieker zijn. ...

De 500 MB voor 5 eur beschouw ik tot een andere categorie, een noodrantsoen(tjes)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Miriam,

Goede vraag! Wat Friesian zegt klopt: als iemand een Prepaid aansluiting heeft, dan zijn er verschillende soorten internetbundels die voor verschillende periodes (een dag; een maand) actief zijn. Daarna vervallen ze, tenzij diegene ervoor zou kiezen om ze automatisch te laten verlengen.

Maar dat is niet op jou van toepassing! Ik zie dat jij een abonnement hebt. Als jij dus een internetbundel activeert, dan gaat deze in op de eerste van de volgende maand. Concreet betekent dit dat als je nu een andere internetbundel zou kiezen, deze in zou gaan op 1 juli. Hij blijft dan gewoon actief, totdat jij hem opzegt. Stel dat je in november besluit dat je toch niet wilt internetten op je mobiel, dan kun je jouw internetbundel makkelijk uitzetten via Mijn Simyo. Vanaf 1 december zou de deactivering van de internetbundel in gaan.

Als je internetbundel niet voldoende is in de loop van een maand, kun je altijd extra MB's bijkopen. Dit kost € 5,- voor 500 MB's. Deze MB's vervallen zodra de maand voorbij is.

Heb je hier verder nog vragen over?

@Friesian: Dankjewel voor je reactie! :)

Groetjes,
Jihane

Reageer