.

Beantwoord

Hoe lang is mijn internetbundel geldig?

  • 10 May 2016
  • 9 reacties
  • 388 Bekeken

Als ik een internetbundel van 100 mb pak dan is die een maand geldig vanaf de aankoop?
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 May 2016, 18:45

Bekijk originele reactie

9 reacties

Je vraag gaat om prepaid (100 MB maandbundel)
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-internet-120

Maandbundel 100 (€ 4,-) of 250 MB (€ 7,-): deze bundels zijn 30 dagen geldig. En gaan direkt/binnen enkele minuten in na activatie.

Controleer op mijn simyo of internet aan staat.
Je doet dat HIER.
Dank je wel.
Als ik zo'n maandbundel op 22 mei koop, is die dan ook nog 30 dagen geldig of tot het eind van de maand?
Koop/activeer je een maandbundel MB...dan is die 30 dagen geldig of het nu de 22e is tel 30 dagen. Je kunt dat in de gaten houden op de applicatie en/of mijn simyo. Trouwens je krijgt ook een bericht als de maandbundel voorbij is.

De maandbundel hoeft niet perse gedurende een maand te zijn dus maar loopt 30 dagen.
Zie de link, lees het goed door OOK wat betreft de data monitor.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jacl,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je gebruik wilt gaan maken van mobiel internet.

De prepaid maandbundels zijn 30 dagen geldig, ook als je deze op 22 mei aanschaft. Let er wel op dat de Internetoptie aan blijft staan, wanneer je bundel is verbruikt. Deze optie kun je zelf uitschakelen via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen.

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Friesian bedankt voor je antwoorden 😃
Friesian en Sean bedankt!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi JacL,

In elk geval namens Sean; graag gedaan 🙂. Mocht je toch nog verdere vragen hebben, ben je altijd welkom op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury
Ook vanuit hiero graag gedaan !
Reputatie 7
Badge +10
Ik ben blij dat je nog steeds graag helpt 😃

Reageer