.

Beantwoord

Hoe kun je via Simyo het voordeligst internetten in het buitenland?

  • 24 February 2012
  • 6 reacties
  • 2410 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 9 reacties
Wat zijn de verschillende opties als je via Simyo gebruik wilt maken van internet in het buitenland? Is het bijvoorbeeld mogelijk om ' dagen onbeperkt internet' te kopen? Dat zag ik laatst volgens mij bij een provider..


Groetjes,


Raoul
icon

Beste antwoord door Groentjuh 26 February 2012, 16:05

Bekijk originele reactie

6 reacties

In het buitenland kun je niet internetten met simyo.
Badge
dus simyo pak een nederlandse internet als ik in nederland ben, en als ik in het buitenland ben heb ik gewoon zoiezo geen internet?
ik woon namelijk op de grens en wil niet dat mijn telefoon perongelukt via het buitenland internet gaat pakken.
Reputatie 7
Badge +9
Je kan geen internetverbinding in het buitenland kunnen opzetten! Data-Roaming is niet mogelijk bij Simyo op dit moment.
Badge
Zie ook: https://forum.simyo.nl/internet-62/gegevensverbinding-uitzetten-buitenland-1223/
Badge
Het beste is om een prepay simkaart van VODAFONE er bij te nemen, Hiermee kun in praktische alle landen internetten, door een gratis SMSje naar 4000 te sturen met de tekst ; internet dagbundel:  je kunt natuurlijk ook op hun SITE kijken.
Reputatie 5
Badge +10
Wat zijn de verschillende opties als je via Simyo gebruik wilt maken van internet in het buitenland? Is het bijvoorbeeld mogelijk om ' dagen onbeperkt internet' te kopen? Dat zag ik laatst volgens mij bij een provider..


Groetjes,


Raoul


dus simyo pak een nederlandse internet als ik in nederland ben, en als ik in het buitenland ben heb ik gewoon zoiezo geen internet?
ik woon namelijk op de grens en wil niet dat mijn telefoon perongelukt via het buitenland internet gaat pakken.


Wij ondersteunen inderdaad geen mobiel internet gebruik in het buitenland.

Groetjes,

Simyo

Reageer