.

Beantwoord

Hoe komt het dat ik slechte internetverbinding heb?

  • 24 February 2020
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb heel vaak dat mijn internet het niet doet op verschillende plekken, terwijl het internet van mijn vrienden het wel gewoon doet via een andere provider. Ik heb wel gewoon een abonnement met genoeg mb’s, ligt het aan mijn telefoon iPhone 8 of kan ik er iets aan doen? Of  kan ik beter ook een andere provider kiezen?

Mvg,

Naomi

icon

Beste antwoord door Ray 24 February 2020, 10:40

Bekijk originele reactie

2 reacties

Kun je op die locaties wel bellen of gebeld worden? 

Je zou een kruistest kunnen doen. Dat is jouw sim in een andere telefoon en vice versa. Hiermee kun je testen of het aan je verbinding (simkaart) ligt of je telefoon. 

Je zou ook bij toestelhulp kunnen kijken of je telefoon juist is ingesteld. Klik op deze pagina voor juiste OS versie en dan internet handmatig instellen. Loop vervolgens de stappen door. 

 

Edit: Volgens mij ontbreekt ondersteuning voor de 2600 MHz frequentie. Dit zou ook een reden kunnen zijn. 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi NaomiM,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Super jammer dat je internet niet altijd heel goed werkt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je kan de stappen van ray volgen, mocht dit daarna nog steeds niet lekker werken laat het dan weten. Dan kan ik ook nog een reset op je simkaart uitvoeren, wellicht helpt dat. Ik hoor het graag van je!

 

Thanks Ray!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer