.

Beantwoord

Hoe komt het dat ik de kosten van mijn internetverbruik niet meer terug zie?

  • 24 February 2017
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Badge
Het beltegoed op mijn prepaidkaart was negatief, omdat er veel internet gebruik van gemaakt was. De internetmogelijkheid heb ik uitgezet, maar er kon niet meer gebeld worden, zodat ik het opgewaardeerd heb. Maar de kosten van het internetgebruik (rond de 90 euro) lijken niet hieraf gehaald te zijn. Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Samantha 27 February 2017, 11:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi ThejoyXD,

Welkom terug op het forum :)

Ik kan me voorstellen dat hier verwarring over is ontstaan. Ik zie dat je op 21-12-2016 veel internetkosten hebt gemaakt. Hierdoor is je beltegoed negatief geworden. We hebben dit negatieve beltegoed uit coulance aangevuld naar € 0,00. Als je op Mijn Simyo je verbruik bekijkt, zul je dit zelf ook terugzien. Vervolgens heb je 45 minuten later opgewaardeerd met € 100,00. Vandaar dat je nu zoveel beltegoed over hebt.

Is het zo iets duidelijker wat er is gebeurd?

Groetjes,
Samantha
Badge
Ontzettend late reactie, dit vind ik een hele aardige coulance van jullie.
In die tijd zat ik toevallig in een behoorlijk lastige tijd privé, waar ik hier op een forum maar niet op in ga. Maar het opletten op het internetverbruik, wat met dat nummer normaal nauwelijks gebeurde, was er inderdaad helemaal doorheen geschoten.
Daarna kreeg ik het gelukkig in positieve zin ook weer heel druk en in elk geval leek de schuld betaald, dus niet meer gekeken op het forum.
Nogmaals, bedankt voor de coulance en de uitleg!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi ThejoyXD,

Beter laat dan nooit! Graag gedaan hoor! Fijn om te lezen dat je in een positieve zin weer druk hebt.

Ik wens je een mooie dag toe!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer