Ik heb 8 GB internet per maand.
Mijn apps hebben In totaal sinds 2 juli 2018 (meer dan een jaar dus) maar 86 GB verbruikt. Ik kijk geen Youtube, Netflix en dat soort zaken via mobiel internet, die opties staan uit. Ook app/systeem updates, fotosyncing en gedeelte fotostreams staan of uit of gaan alleen via wifi. Wifi assistentie staat uit.
Toch houdt Simyo vol dat ik € 400 aan internet heb verbruikt. Ik zou niet weten waaraan. Ik krijg tot twee keer toe een standaard antwoord dat ik hun blogpost maar moet lezen, hoe ik mijn verbruik kan checken. (Dank Simyo, dat heb ik onmiddelijk gedaan)
Maar ik moet hen nu gaan betalen en geen idee waarvoor, want ik heb dat internet naar mijn idee helemaal niet gebruikt. Maar het staat in hun systeem. (Niet in het mijne)
Mijn telefoon staat goed ingesteld, ik heb tussendoor niks gewijzigd. Ik ga maandelijks heel incidenteel over mijn bundel heen maar sinds ik een verdubbelaar heb eigenlijk niet meer.
Na maanden bezuinigen (de reden dat ik voor Simyo koos) is dat allemaal in 1 klap teniet gedaan. Een bedrag van een halve nieuwe telefoon.... Ik heb ik spijt in alle haren op mijn hoofd dat ik voor Simyo heb gekozen. Ik begrijp nu waarom ze zo goedkoop zijn.
Mijn vertrouwen is compleet weg.
Laat dit een waarschuwing zijn.
Beste antwoord door Daisy
Bekijk originele reactie