.

Beantwoord

Hoe kan ik verbruik in Brazilië en Duitsland op dezelfde dag hebben?

  • 9 April 2016
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Hoi Simyo,

Op mijn factuur staat dat ik binnen internet heb gebruikt in Duitsland, Oostenrijk en Brazilië binnen een uur. Jullie raden het al: dat eerste kan kloppen, maar Brazilië ben ik nooit geweest :-S

En nu?

Hoewel ik erg tevreden ben met Simyo (binnen NL), raakt dit wel een beetje het vertrouwen in facturen over buitenlands internet gebruik en versterkt dit het beeld van obscure cash cow 😉
icon

Beste antwoord door Caspar 11 April 2016, 14:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Gossie,

Welkom op het Simyo forum.

Het lijkt er een beetje op dat je een heel snelle privé-jet hebt :)

Even serieus, dit kan natuurlijk niet echt waar zijn, ik weet niet of een VPN of proxy gebruikt is, maar dan lijkt het me nog sterk.
Een moderator van Simyo zal hier verder aandacht aan besteden en je vraag afhandelen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Gossie,

Dat lijkt inderdaad niet te kloppen!!

Het is bij ons een bekend probleem en we weten dat er rond die datum iets mis is gegaan. We weten dat er enig verbruik geregistreerd werd als verbruik vanuit Brazilië. Dit klopt dus niet en wij zullen dit corrigeren.

Ik heb dit bij jou daarom ook gelijk gecorrigeerd. Helaas kon dit niet meer op dezelfde factuur waarop de kosten kwamen, dus heb ik het op je volgende factuur gecorrigeerd, waar je dus waarschijnlijk minder gaat betalen dan normaal.

Vind je dit een goede oplossing?

@franswon bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Caspar
(y) helder, dank!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Gossie,

Fijn dat het duidelijk is.

Ik zal mijn collega namens jou bedanken :)

Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Sean

Reageer