.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn account voor outlook wijzigen in mijn telefoon?

  • 12 August 2016
  • 15 reacties
  • 3590 Bekeken

Badge
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn account voor outlook kan wijzigen? Er staat een verkeerde naam in mijn account in mijn mobiel lumia 640
icon

Beste antwoord door Caspar 14 August 2016, 14:26

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi W.O.Buys,

Wat vervelend dat je je e-mail account niet kan wijzigen op je Lumia 640. Ik heb even gegoogled, maar ik kan alleen zien hoe je het doet op een PC of laptop, en niet met de telefoon. Wellicht dat het je hiermee toch lukt, dus klik hier om naar die pagina te gaan.

Als je er echt niet uitkomt is het wellicht handig als je dit ook eens navraagt bij bijvoorbeeld de klantenservice of op een forum van MS Office of Outlook.

Laat je me weten of het je gelukt is?

Groetjes,
Caspar
Badge
Caspar, bedankt voor je reactie, alleen jammer dat ik op het account van de mobiel kan tikken wat ik wil, maar ik kan het account niet veranderen, zelfs niet erin komen, noch verwijderen. Als ik het kon verwijderen, dan zou ik ook een ander account aanmaken.
Beste W.O.Buys.

Ik heb zelf een Nokia lumia 630 erbij. Ga ik naar instellingen, email en accounts kan ik na ingedrukt houden van outlook adres enkel iets wijzigen voor wat betreft synchroniseren. Met Gmail ligt het anders dan heb ik meer keuze.
Badge
Bedankt Friesian, ik ga het eens proberen, hoop dat het lukt.
Badge
Het is niet gelukt, in mijn Microsoft-account staat mijn naam verkeerd, daardoor kan ik ook niet het juiste wachtwoord intypen. Dit account moet dus verwijderd worden. Als ik op de naam tik, of de gebruikersnaam vasthoud, gebeurt er niets, helaas kan ik niet verder, sorry.
Kleine correctie. Via ingedrukt houden is de wijziging handmatig synchroniseren.

Zou het een optie zijn om i.p.v. bijvoorbeeld huidige gebruikersnaam@.....

Gebruikersnaam.1@....... te gebruiken?
Badge
Friesian, bedankt dat u zoveel wilt proberen, maar deze optie gaat dus niet op, aangezien er in de gebruikersnaam een verkeerde naam verschijnt.:( jammer.
Je begrijpt me verkeerd. Een factory reset is nogal rigoureus. Zou je een alternatief account maken zou dat een optie zijn?
Badge
Sorry hoor, maar om mijn mobiel te resetten naar de fabrieksinstellingen, daar heb ik wel aan gedacht, alleen hoe doe je dat, als dat niet aangegeven staat in de instellingen?
Dat staat wel in de instellingen, scroll naar (selecteer) INFO. Onderaan staat fabrieksinstellingen.
Primair account kan niet verwijderd worden, want het systeem draait immers gekoppeld aan dat account. Mijn advies is dus een back up maken van je gegevens en de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen (wat al is aangedragen) om daarna bij het instellen van de telefoon het juiste account in te voeren.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi W. O. Buys,

Het klinkt alsof we al stapjes in de juiste richting zetten! Zoals Raytje zegt is het inderdaad niet mogelijk om het primaire account te verwijderen, maar terugzetten naar fabrieksinstellingen klinkt als een goede optie. Dan kun je weer opnieuw een primair account instellen 🙂

Laat je ons weten of je er zo uit komt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Jihane, dank dat je mee wilt denken om bij te dragen aan mijn account, helaas krijg ik, als ik op intellingen druk, alleen ander account instellen, daarna kom ik weer op de oude account, ik ga met de mobiel maar naar een telefoonshcp, daar kunnen ze me misschien helpen.
Nogmaals je kunt het niet aanpassen zonder een reset te doen naar de fabrieksinstellingen. Dit zullen ze in de telefoonshop ook zeggen..
Reputatie 3
Badge +5
Beste W.O.Buys,

Ik sluit aan bij wat mijn lieftallige collega Jihane en mijn grote vrind Raytje je aanraden om te doen. Kun je dat proberen? Vergeet je niet een back-up te maken van je gegevens?

Groetjes,
Ilias

Reageer