.

Beantwoord

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik geen internet meer gebruik?

  • 27 August 2018
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

Ik ben door mijn bundel heen, dus dacht ik alles uitgezet te hebben om geen bundelgebruik te hebben. Maar wat doet mij zeer verbazen. Het mb gebruik blijft maar doorgaan. Ik zit nu al 40 euro over mijn standaard gebruik. En dat wil ik dus niet. Nu is mijn vraag; Is er ergens een lijst wat je allemaal uit moet schakelen om geen gebruik meer te maken van mijn bundel die dus allang op is????
icon

Beste antwoord door Groentjuh 27 August 2018, 11:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Op deze pagina van Mijn Simyo kun je de optie "Internet op je mobiel in Nederland" uitzetten om ervoor te zorgen dat je geen data meer kan verbruiken. Herstart nadien wel je mobiel!
Ik ga er naar kijken. Bedankt 'Groentje' voor de snelle reactie.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ger en Blues,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat het even schrikken is als je verbruik maar door blijft gaan. Op 24 augustus hebben we een sms gestuurd dat je internetbundel van 500 MB op is. Dit berichtje is altijd leidend. Ik zie dat je daarna nog best wel frequent internet hebt gebruikt. Was dit bewust? Via het volgende blog kan je zien welke apps het verbruik hebben veroorzaakt, op deze pagina zijn tips te vinden om situaties als deze in de toekomst te voorkomen.

Zoals Groentjuh al aangeeft kan je de optie voor mobiel internet uitzetten onder het kopje 'Instellingen > Internet en bellen' op Mijn Simyo. Je weet dan zeker dat er geen verbruik meer plaatsvindt. Ik zie dat dit inmiddels gelukt is. Mocht je nog internet willen gebruiken deze maand, kan je altijd via Mijn Simyo een extra internetbundel aanschaffen. Heb je hier verder nog vragen over?

Groentjuh, bedankt voor je snelle en behulpzame reactie :)

Groetjes,
Niels
Goeie morgen Niels,
Het was inderdaad even schrikken, mede omdat ik het niet uit kon zetten. Maar het is voor elkaar. Mede dank zij ´Groentje´, die dus helemaal geen groentje is. haha.
Maar jij ook bedankt voor het meedenken.
Groetjes
Ger.
(Blues ligt in zijn mand.) 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ger,

Inderdaad fijn dat het nu goed gaat 🙂 Graag gedaan! Groentjuh is zeker geen groentje, die weet wel waar hij mee bezig is!

Geef je een aai over Blues zijn bol van me?

Groetjes,
Niels

Reageer