Enkele weken terug komt mijn 2e zoon: pap ik wil ook 250Mb voor pokemons. Uitgelegd: buitenshuis alleen pokemons vangen, niks geen andere internet activiteit. Samen met mijn oudste zoon uitgelegd waar op gelet moet worden en wat er ook gebeurd: GEEN YOUTUBE buiten de deur!
Dat werkte prima, tot vandaag...
Hieronder de mails zoals ik ze ontvangen heb.
om 3.24Pm mail dat de internetbundel (van 250Mb) tot de helft gedaald is
om 3.24Pm mail dat het betegoed laag is (stond na de internetbundel aanschaf nog een paar euro op - genoeg voor wat sms en bellen)
om 3.25Pm mail dat alle Mb's van de bundel op zijn, waarschuwing dat mb's nu buiten de bundel vallen
om 3.26Pm mail dat de internet bundel verlopen is (2x ontvangen)
om 4.20Pm mail dat simkaart geblokkeerd is en dat het tegoed >100 euro negatief is. (2x ontvangen)
Wat is het geval: Vodafone heeft storing gehad en zonder dat we het door hadden is de internet verbinding via wifi hier thuis uitgevallen en is tijdens het youtuben (gewoon thuis op zijn kamer) blijkbaar de verbinding via Simyo verder gegaan.
Nou had ik het idee dat als de internet bundel op was dat dan ook de internet verbinding afgebroken werd. Of als dat niet het geval was, dat dan in ieder geval maximaal het overgebleven prepaid tegoed verbruikt zou worden (PREpaid namelijk), maar nee: meer dan 100 euro in de min!!
Het is schandalig dat dit kan! Daar neem ik toch geen PREpaid voor.
Tot vandaag was ik tevreden over Simyo maar na vanmiddag zeker niet meer! Wat een rotmanier manier van geld verdienen!
Hopelijk komt hier een fatsoenlijke reactie op.
Beste antwoord door Ilias
Bekijk originele reactie