.

Beantwoord

Hoe kan ik binnen een dag zoveel internet hebben verbruikt?

  • 25 August 2018
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

K

unnen jullie achterhalen hoe het komt dat ik afgelopen woensdag 15 augustus zoveel mobiele data heb gebruikt. Normaal gebruik ik nauwelijks mobiele data en deze dag ineens meer als 700mb. Zie bijgevoegde foto. Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 August 2018, 20:05

Bekijk originele reactie

2 reacties

Beste @Piepdemuis.

Alvorens ik inga op je vraag heb ik een vraag voor jou.
Had je bij het plaatsen van de afbeelding iets anders in gedachten? Ging het niet helemaal zoals jij het wilde?

Simyo kan niet zien wat de reden is van het grote verbruik wel hoeveel en wanneer.
Het kan een grote update zijn. Een storing van het thuisnetwerk in combinatie met wifi en mobiele data aan hebben staan. WiFi assistent IOS, slimme netwerkwissel Android dat aan staat. Kan een andere benaming hebben maar zaak is deze uit hebben staan evenals mobiel data wanneer je het niet nodig hebt.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Piepdemuis,

Welkom op het Simyo Forum :)

Dat is wel heel veel internetverbruik binnen een dag! Zeker als je het vergelijkt met de rest de week. Zoals Friesian aangeeft kan het hier om veel verschillende oorzaken gaan. Welke apps dit verbruik hebben veroorzaakt, kan ik vanwege privacywetgeving niet zien. Dit kan je gelukkig zelf wel uitzoeken door middel van het volgende blog. Daarnaast wil ik je de volgende tips meegeven om situaties als deze in de toekomst te voorkomen. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels

Reageer