.

Beantwoord

Hoe kan het dat mijn internetverbruik in Mijn Simyo niet klopt?

  • 30 December 2019
  • 6 reacties
  • 483 Bekeken

Ik heb het zelfde probleem als deze forum post:

https://forum.simyo.nl/prepaid-68/mijn-internetverbruik-klopt-niet-wat-nu-41620

 

Echter, Ik heb al email contact met Raheela maar het was nog niet opgelost.  Ik heb besloten om Simyo te verlaten maar ik willen deze hier plaasten voor iedereen te zien.  SImyo doet iets vreemd.  Ik heb geen internet gebruiken voor dat ik de internet bundel aanschaven.  Ik zet mij “mobiele data” op mij telefone altijd uit als ik niet de internet gebruiken.  

 

 

zondag 15 december 2019 duur / aantal bedrag
10:06 Internetbundel 500 1 af - € 7,50
4:42 Internet gebruik 60000 kB af - € 8,79

 

icon

Beste antwoord door Daisy 31 December 2019, 10:37

Bekijk originele reactie

6 reacties

Een dit is niet de eerste keer dat ik was verkeerd gerekend.  In beide geval, internet gebruik was tijdens mij slaap en ik heb zeker niet de internet gebruikt voor dat ik de internet bundel activeren.  Dus, Simyo hebt mij 8.79 + 0.49 = 9.28 Euro opgelicht. 

 

dinsdag 12 november 2019 duur / aantal bedrag
14:18 Internetbundel 500 1 af - € 7,50
6:42 Internet gebruik 3332 kB af - € 0,49

Ik lees nu ook veel van de zelfde reacties op Trust Pilot. 

https://nl.trustpilot.com/review/www.simyo.nl?languages=nl&stars=1

Dus, blift bewust. 

Heb net mij eigen Trust Pilot recensie geplaats over deze geval. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jcsupasta,

 

Ik zie dat je hierover inderdaad al veel mailcontact hebt gehad met mijn collega. Ik wil ook eigenlijk voorkomen om in herhaling te treden maar ik heb toch even je gegevens er bij gepakt. Ik zie dat je in november op 12 november om 14:18 de internetbundel hebt geactiveerd. Er is voor die tijd om 06:42 internet geregistreerd op je simkaart waardoor er €0,49 is berekend, dit heeft Simyo of je simkaart niet zelf gedaan. Je simkaart werkt namelijk in opdracht van je toestel, je toestel is continue verbonden met het internet en bezig met het ophalen van data. Denk hierbij aan het binnen halen van mailtjes en dergelijke. Het kan dus zo zijn dat dit internetverbruik onbewust gebeurd is. 

 

Het verbruik van 15 november €8,79 zie ik niet terug, wellicht is dit een andere aansluiting of is dit later weer gecorrigeerd.

 

Mocht je nog vragen hebben, help ik je graag verder.

 

Groetjes,

Daisy

 

Het verbruik van 15 november €8,79 zie ik niet terug, wellicht is dit een andere aansluiting of is dit later weer gecorrigeerd.

 

 

Dus mag ik mijn geld terug?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jcsupasta,

 

Ik kan je niet het geld terugstorten als ik het verbruik met het bedrag niet terug zie in je aansluiting. Vandaar dat ik ook vroeg of dit misschien bij een andere aansluiting hoorde.

 

Fijn weekend!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer