Volgens mij is de informatie die de klant krijgt bij het inschakelen van een internetbundel niet helemaal correct. Er staat dat deze bij het activeren direct in gaat. Nu heb ik in de ochtend van 01-07-2018 een internetbundel geactiveerd en hier 's middags als test gebruik van gemaakt.
Tot mijn verbazing constateer ik dat ik kosten buiten de bundel heb gemaakt. Als ik de informatie over mijn bundels bekijk, blijkt dat de bundel niet op 01-07-2018 begint, maar pas de volgende dag, op 02-07-2018.
Wellicht is het handig om de informatie aan te passen bij het inschakelen van de bundels, opdat de klant weet dat ze hier pas de volgende dag gebruik van kunnen maken. Bij mij was het slechts € 1.- omdat ik het slechts als test gebruikt heb. Daar zal ik geen boterham minder om eten. Maar als ik er direct volop gebruik van had gemaakt, dan zou het toch een nare verrassing zijn geweest!
Met vriendelijke groet,
Patrick de Graas.
Beste antwoord door Niels
Bekijk originele reactie