.

Beantwoord

Hoe kan het dat mijn extra data zo snel op is?

  • 28 January 2017
  • 3 reacties
  • 600 Bekeken

Hallo,

Deze maand heb ik extra MB bij moeten kopen omdat ik bijna over mijn bundel heen zou zitten.
Binnen 2 dagen zou ik de 500 aan de extra MB die ik heb bijgekocht al ''op'' zijn. Ik heb van deze 2 dagen misschien in totaal maximaal een half uurtje op het internet gezeten.

Daarnaast let ik er altijd op dat alle extra applicaties uit staan zoals instagram etc zodat mijn bundel niet op gaat.

Het kan gewoon niet kloppen dat mijn extra bundel al binnen 2 dagen op is en vraag me af hoe dit kan.

Met vriendelijke groet,

Lara
icon

Beste antwoord door Sean 30 January 2017, 15:18

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Laramr,

Wat onwijs vervelend dat je MB's zo snel zijn verbruikt.

De extra bundel van 500 MB die je hebt bijgekocht is inderdaad volledig opgebruikt. Waar je MB's aan op zijn gegaan kan ik helaas niet zien. Dit is namelijk wettelijk niet toegestaan.

Als jij het gevoel hebt dat er verbruik heeft plaatsgevonden op momenten dat je zelf niet op internet zat, dan wil ik je adviseren dit artikel te lezen. Daarin wordt uitgelegd hoe je er zelf achterkomt waaraan je MB's zijn verbruikt.

Ik hoor graag of dit is gelukt!

Groetjes,
Sean
Badge

Hey Lara, 

Gek is dat he? Ik kan inmiddels niet anders meer dan denken dat dit zaakje stinkt.

Soms doe ik een hele week met 500 MB uit mijn gewone bundel, maar die bijgekochte MB's lijken helemaal niets waard. Dan koop ik er 500 bij aan het einde van de maand, alleen maar om een halve dag later alweer er weer 500 bij te moeten kopen. Dit is zo frustrerend.

Net als jij let ik prima op m'n verbruik. Met de jaren leer je echt wel aanvoelen hoeveel je verbruikt en welke apps het zwaarst zijn. Het kan gewoon niet kloppen dat ik soms in de laatste drie dagen van de maand mijn bundel moet verdubbelen, dat is absurd. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Marienb,

 

Welkom op het Simyo forum! Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten waar je mb's zo snel aan worden verbruikt. 

 

Wegens de privacywet kan Simyo niet inzien waar je mb's aan worden verbruikt dus ik kan je jammer genoeg niet vertellen welke app het is geweest. Misschien lukt het je dit te achterhalen in je toestel aan de hand van deze link. Het kan ook zijn dat er een wifi assistentie functie aan staat op je toestel, dit laat je toestel toe om mobiele data te verbruiken wanneer je gebruik maakt van de wifi, lees daarover hier meer.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer