Ik schrok mij hier dood toen ik zag dat ik kosten buiten mijn bundels had! Ik betaal maandelijks 16€ & toen ik de app open had gemaakt waren de kosten 228,27! Dat dus op een totaal bedrag komt van 244,27€. Dat vind ik verschrikkelijk.. Ik ben als buitenlander(Surinamer) hier komen studeren aan de universiteit & in Suriname is het zo dat als je internet op is dan sluiten ze je interkosten, totdat jij het weer aanvraagt/koopt. Ik vind dit zo erg & ik hoop dat u mij begrijpt dat ik dit helemaal niet met opzet heb gedaan! Ik ben pas ( eind Augustus) klant geworden van mijn Simyo. Is het niet mogelijk dat jullie dan direct het internetverbruik kunnen afsluiten? Want op deze manier weet men dan echt dat hun bundel op is en zeker ook dat er toch geen kosten achteraf worden afgetrokken 😮. Ik zou wel willen "claimen" dat dit een misverstand is, want dit bedrag is een enorme klap in mijn gezicht. Bij deze vraag ik u als u hierbij rekening kunt houden?
Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactie