.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik MB's verbruik terwijl ik verbonden ben met Wifi?

  • 29 August 2018
  • 5 reacties
  • 202 Bekeken

Sinds kort een mobiel met internet. In het overzicht van de verbruiksdata zijn op diverse dagen MB's opgevoerd, terwijl alleen gebruik is gemaakt van Wifi verbinding.Wat is de oorzaak hiervan?
Met vriendelijke groet,
G.Jansen
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 August 2018, 20:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Welk merk en type telefoon heb je?
Samsung Galaxy A5.
Staan de apps updaten zodanig ingesteld dat ze worden geüpdatet via WiFi?
Google Play instellingen, apps niet automatisch updaten (of via WiFi).

Bij WiFi (instellingen, geavanceerd) indien aanwezig, slimme netwerkwissel uit? Dat raadt ik aan.

Bij minder ontvangst van WiFi -signaal en ingeschakeld mobiele netwerken (scroll van boven naar beneden over scherm) en je ziet of internet via Simyo dus ook staat ingeschakeld.
(Edit, uitzetten)

Bij gegevensgebruik/datagebruik, instellingen kun je op je telefoon zien of er mobiel internet is gebruikt en door welke apps.

Informatiepagina

Wanneer je op Mijn Simyo, instellingen, netwerkinstellingen internet uitzet kun je geen mobiel data meer gebruiken, totdat je het weer aan zet. Wel via WiFi.

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust. Verschillende medeklanten zoals ik zijn actief op het forum. Morgen meldt zich ook een moderator, een medewerker van Simyo.

Fijne (voetbal)avond nog. 😎
Friesian
Bedankt voor de snelle en uitvoerige beantwoording van de vragen.
Gr.
Reputatie 6
Badge +5
Hi george jansen,

Welkom op het Simyo Forum!

Friesian legt in zijn antwoord al helemaal uit wat er aan de hand kan zijn en wat je hier aan kan doen. Eigenlijk hoef ik hier ook niks meer aan toe te voegen. Ik wil alleen nog even aangeven dat geregistreerd verbruik ook echt heeft plaatsgevonden. Kom je eruit met de gegevens informatie? Ik hoor het graag!

Friesian, bedankt voor je hulp en heldere uitleg :)

Groetjes,
Niels

Reageer