.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik in zo'n korte tijd zulke hoge kosten heb gemaakt?

  • 22 February 2020
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Badge

Zojuist (zaterdagochtend, eerste dag van de vakantie in huisje op Texel) krijg ik de schrik van mijn leven; opeens een mail van Simyo dat er sprake is van hoogverbruik en even een factuur alvast (voorproefje, kan nog verder oplopen!) van 100 euro wil voldoen! Mijn dochter van 10 heeft een oude telefoon van mij en daarbij een simkaart van Simyo voor 13,- per maand. 

De telefoon mag normaal alleen thuis gebruikt worden, zodat we haar of zij ons eventueel kunnen bereiken als we even niet thuis zijn. Dit is de eerste keer dat de telefoon ergens mee naar toe is.

Zit er geen plafond op de bundel?!? We hebben een bundel van 2000 mb! Daarna gaat de bundel toch “uit”? Zoals ook bij onze eigen bundels (van T-mobile). Dan kan er simpelweg niet meer mee worden geïnternet!

Ik krijg Simyo niet te pakken! Wat een rotstart van de vakantie! We zitten opeens met een torenhoge rekening én een geblokkeerde telefoon.

Is er iemand van Simyo op dit forum aanwezig? Ik maak me erg zorgen om deze factuur. 

 

 

icon

Beste antwoord door Bas 22 February 2020, 11:42

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi RinskjeElisabeth, 

Ik snap dat je hiervan schrikt!

Het is even de vraag waar haar internetbundel aan is opgegaan, maar ze heeft in ieder geval een hoop data verbruikt in korte tijd. Weet je wel waar dat verbruik door is gekomen? 

Bij ons is het niet mogelijk om een plafond in te stellen. Als je bundel volledig verbruikt is dan betaal je daarna het buitenbundeltarief. En dat kan hard oplopen als je gigabytes aan data buiten je bundel verbruikt. 

Ik begrijp wel dat dit niet de bedoeling was dus ik stuur je nog wel even een privébericht met betrekking tot de kosten. Komt goed!

Heb je hier nog vragen over? Let me know :blush:

Groetjes, 
Bas

Reageer