Al jaren ben ik heel erg blij met jullie!
Nu is er vanavond alleen iets gebeurd waar ik nog best van slag van ben.
Ik had een wedstrijd en een vriendin van mij heeft het gefilmd, deze stuurde ze na afloop via AirDrop door zodat het geen data kostte.
Toen kreeg ik de melding dat ik op 80% van m’n internet zat tegelijk met die van 100%. Dat vond ik vreemd, want ik kom eigenlijk nooit mb’s tekort, laat staan halverwege de maand al.
Direct keek ik in de Simyo app en zie ik dat ik binnen 10 minuten ruim 1500 mb heb verbruikt, waarvan 543 mb buiten bundel.
Ik heb meteen het internet uitgezet.
Nu mijn vraag: hoe kan het dat er in zo’n kort tijdsbestek zoveel mb’s verbruikt worden? Voor iets dat geen internet hoort te kosten.
Ik ben enorm geschrokken van het bedrag wat ik straks moet gaan betalen, is daar heel misschien iets aan te doen?
Ik hoor heel graag van jullie, ik heb dit nooit eerder gehad en ben altijd erg tevreden geweest.
Met vriendelijke groet,
Kylian Haarsma
Beste antwoord door Kevin
Bekijk originele reactie