.

Hoe groot zou jij je internetbundels willen hebben?


Goedemorgen,

Inmiddels is het bij een aantal providers mogelijk om een onbeperkt internet te kiezen.
Nu heb ik al gelezen op het forum dat Simyo dit helaas niet gaat doen. Maar ik zou het wel fijn vinden als er grotere internetbundels kwamen.
Zelf zou ik helemaal gelukkig zijn met een 8GB internet en 300 min/sms. Kunnen jullie aangeven of er binnenkort nóg grotere bundels komen dan nu?

Groeten,

Gerard

Mede Simyo'ers, welke internetbundels willen jullie graag zien?


19 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Gerard,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik ben blij dat je aangeeft waar je behoefte aan hebt 🙂 Er wordt op dit moment niet gewerkt aan het veranderen van de bundels. Zeker een onbeperkte bundel staat voorlopig niet op de agenda. Toch is het uitstekend om te weten waar er vraag naar is. Dit topic is daarin dus heel interessant. Ik zie dat je ook in dit topic hebt gereageerd.

Ik zal dit doorgeven aan de persoon die hierover gaat, beloofd! Ik kan niet garanderen dat de bundel er op korte termijn komt, maar hopelijk in de toekomst wel.

Wist je dat je altijd nog 500 MB's kunt bijkopen voor € 5,- als je bundel eenmaal op is? Dan maak je geen hoge kosten, omdat jet dan toch nog uit deze bundel kunt internetten.

Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Helemaal mee eens GB98, 4gb data maximaal is net te weinig. Keuzemogelijkheden van 6 of 8 zou perfect zijn. Zit er nu aan te denken om over te stappen.
Reputatie 7
Badge +7
Voor mij zijn de bundels groot genoeg. Wat ik zou willen dat als je een keer onbedoeld buiten je bundel gaat je niet gelijk de hoofdprijs moet betalen.
Ik weet dat er allerlei apps zijn om dit te bewaken, maar dat vind ik persoonlijk prutsoplossingen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Roydabauws,

Welkom op het Forum!

Jammer om te horen dat je erover nadenkt om over te stappen. Ik zal mijn collega die hierover gaat laten weten dat 6 of 8 GB gewenst zou zijn. Hopelijk kunnen wij hier gauw verandering in brengen.

@ Wimj12, bedankt voor het meedenken! Wat zou hier een goede oplossing voor zijn volgens jou?

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +7
Mijn oplossing zou zijn prijzen die in verhouding zijn tot je bundel prijzen.
Bijvoorbeeld
1GB kost 6 Euro. Voor die 6 Euro krijg je 1Gb, en als je meer gebruikt gaan je kosten in stappen van 6 Euro omhoog (Per GB dat je er overheen zit)

4GB kost 10 Euro. Voor die 10 Euro krijg je 4Gb, en als je meer gebruikt gaan je kosten in stappen van 2.50 Euro omhoog.
(Per GB dat je er overheen zit)
Reputatie 5
Badge +9
Hoi wimj12,

Dat is een goede tip en klinkt als een handig systeem. Hoe denken anderen hierover? Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +6
Denk inmiddels dat de signalen en de behoefte de afgelopen periode meer dan duidelijk waren.

Oké je kunt niet aan ieders wens gehoor geven, oftewel maak een selectie waar de grootste vraag naar is.

Stuur desnoods nog een enquête per mail en trek de Wall of Change leeg (deze is inmiddels vervangen door een collega zag ik) en regel het dan........of geef gewoon aan op dit forum sorry dit gaat hem niet worden punt

Het voelt zo als pappen en nat houden.

Begrijp me niet verkeerd ik bedoel het niet lelijk maar zo komt het over.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ron,

Wat jammer dat dit zo overkomt! Er zit natuurlijk veel meer grijs gebied tussen "ja we gaan dit nu doen" en "we gaan dit niet doen". Vooral dat laatste is onmogelijk om te communiceren, omdat we áltijd bezig zijn met innoveren en verbeteren. De bundels zijn op 14 maart al omgegooid - hierdoor kan ik je wel vertellen dat een nieuwe verandering er op korte termijn niet aan zit te komen. Dat zegt alleen niets over de lange termijn. Bovendien is een collega van mij aan het verzamelen hoeveel klanten grotere bundels zouden willen hebben.

Wat bedoel je met de Wall of Change leegtrekken? Het is een wand waar individuele en losstaande ideeën opstaan.

Ik hoop dat dit toch wat licht op de situatie schijnt.

Groetjes,
Jihane
Ik zit momenteel ook aan mijn plafond van 4gb, de oplossing die wimj12 hierboven aanreikt klinkt erg goed, ik zou toch graag grotere bundels willen zien.
Badge +7
Hoi Michielio,

Oei, ik kan het me voorstellen dat je dan graag grotere bundels ziet. Welke bundel had jij graag gezien?

Ik zie dat deze maand je bundel ook al bijna op is. Vergeet je niet om op tijd MB's bij te kopen?

Groetjes,
Samantha
Hoi Michielio,

Oei, ik kan het me voorstellen dat je dan graag grotere bundels ziet. Welke bundel had jij graag gezien?

Ik zie dat deze maand je bundel ook al bijna op is. Vergeet je niet om op tijd MB's bij te kopen?

Groetjes,
Samantha


Om te beginnen zal 6GB voldoende zijn, maar ik merk dat het datagebruik van mij (en vele anderen met mij) over de jaren exponentieel gegroeid is, dus het lijkt me juist om hierop in te spelen door steeds grotere bundels aan te bieden.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Michielio,

Snap ik! Mooi dat je een specifiek voorbeeld geeft. Zodra er iets bekend is over nieuwe bundels, houden we je op de hoogte!

Groetjes,
Caspar
Ik schakel bij vlagen mijn 4g/3g uit. Zoals hierboven beschreven, kom alstublieft met 8gb bundels.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jan1989,

Welkom op 't Simyo Forum!

Dankjewel voor je feedback! 🙂 Fijn dat het zo exact is. Ik zal het doorgeven aan degene die hierover gaat.

Laat jij het weten als je een vraag of opmerking hebt?

Groetjes,
Jihane
Via mijn internetprovider Ziggo krijg ik nu een abonnement aangeboden voor onbeperkt bellen en 6 GB data voor 15 euro. Ik heb via Simyo een abbo voor 300 min bellen en 4 GB data voor 17 euro. Ik ben erg tevreden over Simyo, maar zou graag een grotere databundel willen hebben van bijvoorbeeld 10GB. Zit dat er op zeer korte termijn aan te komen? Anders overweeg ik toch naar ZiggoVodafone over te stappen. Hoor het graag van Simyo..
Reputatie 6
Badge +7
Hoi RvanS,

Bedankt voor je feedback!

Het is op dit moment niet bekend of en wanneer wij met grotere internetbundels komen. Wel zijn wij momenteel aan het inventariseren wat de wens van onze klanten is. Ik zal mijn collega's op de hoogte houden dat jij graag 10 GB zou willen.

Hopelijk kunnen wij een dergelijk internetbundel gauw aanbieden! :$

Groetjes,
Asma
Badge
Op dit moment heb ik de grootste databundel die jullie aanbieden, 8 Gb. Dat is echter toch nog te weinig merk ik sinds ik meer buitenshuis (zonder WiFi) ben. Een nog wat grotere bundel, liefst 16 Gb, zou erg handig zijn. Apart bijkopen van data is nogal duur. Ik overweeg daarom van provider te veranderen, ondanks dat ik verder zeer tevreden ben over Simyo.
Uiteraard verwacht ik niet dat jullie op basis van het bovenstaande nu meteen zo'n grotere bundel gaan aanbieden, maar ik wilde dit toch even kwijt.
Reputatie 7
Badge +9
Op dit moment heb ik de grootste databundel die jullie aanbieden, 8 Gb. Dat is echter toch nog te weinig merk ik sinds ik meer buitenshuis (zonder WiFi) ben. Een nog wat grotere bundel, liefst 16 Gb, zou erg handig zijn. Apart bijkopen van data is nogal duur. Ik overweeg daarom van provider te veranderen, ondanks dat ik verder zeer tevreden ben over Simyo.
Uiteraard verwacht ik niet dat jullie op basis van het bovenstaande nu meteen zo'n grotere bundel gaan aanbieden, maar ik wilde dit toch even kwijt.

Het is goed dat je het laat weten. Simyo luistert klanten. De 8GB bundel is ook gekomen doordat genoeg mensen grotere bundels wouden hebben!
Reputatie 6
Badge +4
Hi tge,

Leuk je weer op het Simyo Forum te zien! :)

Jammer dat je aan de 8000 MB bundel nog niet genoeg hebt eigenlijk. Zoals Groentjuh al aangeeft is het altijd goed om aan te geven wat je graag bij ons zou willen zien. Op dit moment is er niet bekend of we een grotere internetbundel gaan krijgen op termijn. Als je toevallig een vaste internetaansluiting van KPN hebt kun je nog wel kosteloos je bundels verdubbelen met Simyo Compleet.

Bedankt voor het meedenken Groentjuh!

Groetjes,
Thomas

Reageer