Beantwoord

Hoe activeer ik een Prepaid internetbundel?

  • 15 februari 2020
  • 4 reacties
  • 266 Bekeken

Ik heb een internetbundel gekocht maar als ik 4G aanzet gaat dat nog steeds van mijn beltegoed af, ik weet dus niet hoe ik mijn internetbundel moet activeren

icon

Beste antwoord door Ouael 16 februari 2020, 11:03

Hallo Dunyavo,

 

Welkom op het Simyo forum!

Ik heb dit natuurlijk gelijk voor je bekeken. Ik zie dat internet voor het laatst om 15:08:57 is verbruikt vanuit het beltegoed. De internetbundel is diezelfde dag pas om 21:04:13 geactiveerd en in gebruik genomen. Vanaf dat moment gebruik je ook de internetbundel. Dus alles loopt goed :)

Hou er wel rekening mee dat je 0 euro beltegoed hebt. Dat houdt in dat je de internetbundel niet kan gebruiken. Als je een opwaardering doet, dan is de internetbundel werkzaam. Ik sta voor je klaar als je nog andere vragen hebt!

 

Groetjes,

Ouael

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo Dunyavo,

 

Welkom op het Simyo forum!

Ik heb dit natuurlijk gelijk voor je bekeken. Ik zie dat internet voor het laatst om 15:08:57 is verbruikt vanuit het beltegoed. De internetbundel is diezelfde dag pas om 21:04:13 geactiveerd en in gebruik genomen. Vanaf dat moment gebruik je ook de internetbundel. Dus alles loopt goed :)

Hou er wel rekening mee dat je 0 euro beltegoed hebt. Dat houdt in dat je de internetbundel niet kan gebruiken. Als je een opwaardering doet, dan is de internetbundel werkzaam. Ik sta voor je klaar als je nog andere vragen hebt!

 

Groetjes,

Ouael

Dankjewel! Maar ik heb nu mijn beltegoed opgewaardeerd en de bundel werkt nog steeds niet, wat kan ik hieraan doen?

Reputatie 3
Badge +2

Hey Dunyavo,

 

Wat gek! Ik heb je internetaansluiting voor de zekerheid voor je gereset. Wil je jouw toestel voor 10 minuten uitschakelen? Daarna kan het toestel weer worden aangezet. Check je ook of internet wel is ingeschakeld op de mobiel? Ik wacht het af.

 

Groetjes,

Ouael

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Dunyavo,

 

Ik zie wel dat de bundel verbruik heeft gehad, heb je jouw toestel al opnieuw opgestart? Staan je internetinstellingen ook goed?  Je kan deze aan de hand van deze link controleren:

 

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp

 

Laat je het weten?

 

Groetjes,

Daisy

Reageer