.

Beantwoord

Heeft Simyo onbeperkt internetten?

  • 14 December 2018
  • 5 reacties
  • 430 Bekeken

Is het niet een idee voor jullie om het ook mogelijk te maken dat klanten voor een onbeperkt internetbundel kunt kiezen?
icon

Beste antwoord door Jihane 16 December 2018, 16:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Jelmer,

Goede vraag! 🙂 We hebben nét nieuwe internetbundels geïntroduceerd. Onbeperkt internetten hebben we (nog) niet, maar onze grootste internetbundel is nu 10GB. Is dat voldoende? Als je ook nog een KPN vast aansluiting thuis hebt kun je Simyo Compleet activeren. Je krijgt dan dubbele bundels voor dezelfde prijs! Je kunt dan dus 20GB hebben.

Kortom, nee, geen onbeperkt internetten. Maar wél heel veel MB's!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Beste Jihane,

Bedankt voor uw reactie!
’Nog’ niet, dus het komt in de toekomst waarschijnlijk wel?
Ik heb nu ook 10gb en heb daar ook genoeg aan, maar wie weet, dat ik in de toekomst nog weer wilt verhogen..

Mvg Jelmer!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jelmer,

Wij hopen natuurlijk dat we dit in de toekomst wel aan gaan bieden! Helaas zal dit nog wel even gaan duren ben ik bang. De bundels zijn nét verhoogd dus de komende periode verwacht ik niet veel veranderingen meer. Maar je weet het natuurlijk nooit! Mocht de optie onbeperkt internet mogelijk worden dan zullen we dit natuurlijk meteen communiceren! :D

Groetjes,

Kevin
Beste Kevin,

Top, bedankt!!
Reputatie 6
Badge +5
Namens Kevin graag gedaan, Jelmer! Als je verder nog vragen hebt, weet je ons te vinden :)

Groetjes,
Niels

Reageer