.

Beantwoord

Heeft simyo onbeperkt internet bij 1500MB?

  • 13 October 2012
  • 7 reacties
  • 945 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Als je de dataverbruiktest uitvoert geeft hij aan dat je altijd binnen de bundel blijft als je een 1500MB data abonnement hebt. Klopt dit.

Zie volgende afbeelding.


icon

Beste antwoord door Arie 15 October 2012, 17:24

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +2
Beste johnv,

Wij bieden geen onbeperkt internet aan. 1500 MB is de grootste bundel die wij momenteel aanbieden. Bedankt voor het aangeven van de 'bug' in de de dataverbruiktest. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk aanpassen.

Groetjes,

Arie
Reputatie 7
Badge +9
Is het technisch niet mogelijk dat Simyo bij het bereiken van de datalimiet de internetsnelheid flink 'afknijpt', zoals je dat ook wel bij andere providers ziet? Zou veel 'verrassingen' voorkomen.;)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi de leon,

Ik denk dat dit technisch wel mogelijk moet zijn, maar we informeren de klanten nu door een bericht te sturen dat de internet bundel op is. Dit geldt voor alle nieuwe internet bundels.

Groetjes,

Alex
Kunt u misschien aangeven of het aanbieden van een geknepen internetsnelheid buiten de bundel wel in de planning staat? Ik kan per augustus van telecom provider switchen en deze optie is voor mij een erg belangrijk in het maken van mijn keuze.

Vriendelijk dank alvast.
Badge
Ik zou het ook wel een goed idee vinden als de hoogste databundel van 1500 mb een soort van onbeperkt wordt (afgeknepen)

dan zou ik deze gelijk nemen.
Ik zou het ook wel een goed idee vinden als de hoogste databundel van 1500 mb een soort van onbeperkt wordt (afgeknepen)

dan zou ik deze gelijk nemen.


Ik ook. 🙂
Badge +6
Kunt u misschien aangeven of het aanbieden van een geknepen internetsnelheid buiten de bundel wel in de planning staat? Ik kan per augustus van telecom provider switchen en deze optie is voor mij een erg belangrijk in het maken van mijn keuze.

Vriendelijk dank alvast.


Hoi Balken07,

Het is niet bekend of Simyo een geknepen internetsnelheid buiten de bundel gaat aanbieden. Mochten wij dit gaan aanbieden dan zal dit bekendmaken via de site, het forum en twitter.

Reageer