.

Beantwoord

Hebben jullie ook onbeperkt data?

  • 11 August 2019
  • 6 reacties
  • 1012 Bekeken

Badge
Hallo allemaal,

ik heb op dit moment een bundel van 10GB, het maximale dus. Ik merk zelf dat ik snel door mijn bundel heen ga als ik niet thuis ben, ik ben vaak niet thuis. Ik heb bijvoorbeeld vandaag bijna 3 GB aan data verbruikt en heb nu nog maar 6gb over. Zo ga ik het deze maand niet halen. En om 10 euro uit te geven voor 1GB vind ik ook wel een beetje veel want dan kom ik goedkoper uit als ik bij een andere provider een unlimited data plan neem. Alleen vind ik Simyo zo fijn, dus hier is de vraag: is hier op een of andere manier een oplossing voor mijn probleem?

groet,

jacob
icon

Beste antwoord door Groentjuh 13 August 2019, 12:25

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jacob,

Welkom terug op het Simyo forum!

Ik kan me voorstellen dat je graag een grotere internetbundel zou willen. Helaas is deze optie er niet. Je hebt op dit moment zelfs een grotere internetbundel dan we aanbieden. Dit komt omdat je gebruik hebt gemaakt van een actie een aantal maanden geleden.

Een grotere bundel kun je dus niet kiezen, er is wel een manier om je bundel te laten verdubbelen. Wij hebben namelijk een samenwerking met KPN. Als je op je huisadres een particulier KPN abonnement hebt voor internet/tv, dan kom je in aanmerking voor Simyo compleet. Je zou dan dus iedere maand 200 belminuten en 20.000 MB krijgen voor hetzelfde geld. Misschien is dat dus een optie.

Ook geef je aan in je bericht dat je 3GB op een dag hebt verbruikt. Dat is natuurlijk extreem veel, je zou eens kunnen uitzoeken waar dit verbruik precies aan opgegaan is. Op deze pagina leggen we je uit hoe je dit kunt achterhalen. Vervolgens kun je de tips in deze blog eens doornemen hoe je slimmer om kunt gaan met je data.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!

Groetjes,

Kevin
Badge
Hoi Kevin,

Ik heb aan mijn moeder gevraagd of zij eventueel wou overstappen naar KPN, maar dat wou ze niet. Ik kijk vaak video’s voor mezelf maar ook voor mijn school, bijv. Netflix. Is er dan een manier om hierop data te besparen? Ik maak nu vaak gebruik van de hotspots van vrienden die wel unlimited data hebben. Maar is er echt geen andere manier mogelijk? Ik ben bereid om meer te betalen.

Groet,

Jacob
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Jacob,

Netflix en Youtube verbruiken nu eenmaal een hoop mb's, hier kun je eigenlijk niet echt op besparen. Je kan bij Youtube wel de kwaliteit van de video lager instellen, hier kan je mb's mee besparen maar is het filmpje dus wel van slechtere kwaliteit.

Je zou misschien wel het "achtergrond verbruik" kunnen beperken, je kan hier lezen hoe je dat doet. Ik hoop dat je daar iets aan hebt, Kevin had deze link ook al met je gedeeld.

Groetjes,

Daisy
Badge
Hoi allemaal,

Ik heb Telfort thuis en kreeg net een advertentie dan Telfort en KPN samen gaan. Betekent dit dat ik dan wel die 20gb krijg?

Groet,

Jacob
Reputatie 7
Badge +9
Hoi allemaal,

Ik heb Telfort thuis en kreeg net een advertentie dan Telfort en KPN samen gaan. Betekent dit dat ik dan wel die 20gb krijg?

Groet,

Jacob

Volgens deze post en deze post op termijn waarschijnlijk wel, maar of en wanneer dat precies gebeurd is nog niet duidelijk geloof ik.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Jacob,

Wat Groentjuh schrijft klopt helemaal. Telfort word inderdaad binnenkort KPN, wanneer dat precies gaat gebeuren is voor ons ook nog niet helemaal duidelijk, hou het dus vooral in de gaten.

Thanks voor de info Groentjuh!

Groetjes,
Daisy

Reageer