.

Beantwoord

Hebben jullie een onbeperkt internet bundel?

  • 15 January 2019
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

Badge
Hallo allemaal,
Bestaat er bij simyo ook onbeperkt internetten op de telefoon voor een vast bedrag per maand? Want mijn internet thuis is zo traag en de prijs word steeds duurder en dus wil ik meer op de telefoon internetten of overbrengen naar de iPad door middel van tethering en draagbare hotspot. Dan kan ik het internet thuis opzeggen.Is het trouwens wel toegestaan tethering?

Groetjes Hendrie
icon

Beste antwoord door Groentjuh 15 January 2019, 23:39

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo biedt geen onbeperkte databundels aan. Er zijn wel providers, die dat wel doen. Sommige daarvan hebben daar ook weer veel regels bij zitten. Waardoor niet alles mag en kan of dat onbeperkt niet helemaal echt onbeperkt is.

Er bestaan ook 4G pakketten voor thuis! Ook dit biedt Simyo niet aan. Andere providers bieden dat wel aan. Daar naar kijken is mogelijk ook de moeite waard.

Tethering mag bij Simyo. Dat kan echter veel dataverbruik opleveren, dus is waarschijnlijk niet aan te raden voor jouw probleem.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Amelotje,

Ik kan me voorstellen dat je graag een onbeperkt internetbundel zou willen. Zoals Groentjuh al heeft aangegeven hebben wij deze mogelijkheid helaas niet.

Er zijn inderdaad wel providers die wel onbeperkt internet aanbieden. In de meeste gevallen is er dan wel een fair use policy van kracht. Je kunt dan bijvoorbeeld wel onbeperkt internetten op je telefoon maar met een maximum per uur of dag. Met meerdere apparaten internetten zal in dat geval dan niet werken lijkt me.

Het 4G pakket zoals Groentjuh aangeeft lijkt me ook een goede oplossing! Hopelijk heb je iets aan onze antwoorden! Laat het vooral even weten als je hier nog vragen over hebt!

Dankjewel voor het antwoorden @Groentjuh!

Groetjes,

Kevin
Reputatie 7
Badge +9
Dankjewel voor het antwoorden @Groentjuh!
Geen probleem, @Kevin. Mag ik één tip geven? Probeer geen mention te gebruiken bij bedankjes. Dat levert ons onnodige notificaties op en dan zetten we die uit en dan worden die mentions een stuk minder nuttig voor plekken waar onze hulp meer nodig is. Zo kan ik gemakkelijk bijvoorbeeld @Scotsman noemen als "langdurig buitenlandse klant deskundige"...
Reputatie 5
Badge +4
Goed punt Groentjuh! Daar heb ik niet over nagedacht. Thanks!

Reageer