.

Beantwoord

Geldigheid 1000 gratis MB's.

  • 9 August 2017
  • 9 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7
Naast het abonnement wat bij dit account hoort (en van mijn vrouw is) heb ik deze maand ook mijn eigen nummer naar Simyo omgezet: het afschaffen van de 4G toeslag trok me over de drempel.

100% op de hoogte van het feit dat je maar 1 keer per maand je bundel kan aanpassen slaag ik er toch in mijn bundel voor september (vakantie!!) te klein te zetten. Echt eigen schuld, want ik wist dit.

Helaas kon Simyo dat niet terugdraaien, maar als compensatie voor het ongemak heb ik toch 1GB kado gekregen, met de waarschuwing dit pas in September open te maken.

Onduidelijk is me hoe lang dit kado geldig is. Verloopt dat na een tijdje? Of stel dat ik om de een of andere reden (dromen kan altijd) nog een keer een kado krijg, Vervalt de oude GB dan?

Tot slot natuurlijk bedankt voor dit kado: ik denk dat er niet veel bedrijven zijn in de telecom sector die zo omgaan met zaken die echt je eigen schuld zijn. Niet alleen in mijn geval, maar het forum hier staat er vol mee.
icon

Beste antwoord door Asma 13 August 2017, 13:55

Bekijk originele reactie

9 reacties

Wimj12, alle bundels, ook het kado, zijn een maand geldig, vanaf de 1e dag vd maand. Het Kado komt in principe bovenop je bestaande bundel, houdt wel rekening met het feit dat 80 en 100% waarschuwing eerst kan volgen in 1e instantie voor de 1e (data)bundel.
Reputatie 7
Badge +7
Maar als ik het kado niet uitpak, hoelang blijft dat dan staan?
Het kado is geldig gedurende september in jouw geval.
Reputatie 7
Badge +7
Ik slaag er kennelijk niet goed in mijn vraag duidelijk te maken. Sorry.
Maar stel dat ik het niet uitpak in september. Kan ik het dan in oktober uitpakken? Of in december? of is het op een bepaald moment verdwenen.
Je kunt het kado uitpakken gedurende september. Na die maand staat hij er niet meer.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Wimj12,

Oh, wat leuk om te horen dat je bent tegemoet gekomen door één van mijn collega's. Super lief!

Goed dat je even navraag doet over de geldigheid van deze gratis MB's. Ik geef hier meer uitleg over.

Bij Simyo hebben wij twee soorten gratis MB's: de Simyaardag en 1000 MB die wij zelf weggeven.

Als jij je Simyaardag viert (in de maand dat je klant van ons werd), dan krijg je 1000 gratis MB's toegewezen. Deze worden vanzelf actief, hier hoef jij niets voor te doen. Deze MB's zijn dan geldig van de 1e tot de laatste van de maand.

Wanneer je 1000 gratis MB's van ons krijgt, dan blijven deze MB's op Mijn Simyo staan totdat je ze zelf uitpakt. Dit houdt in dat als je ze in september niet nodig hebt (en niet uitpakt), je ze in een andere maand kunt gebruiken. Deze MB's zijn pas actief wanneer je ze uitpakt en zijn dan geldig tot het einde van de maand, ongeacht de dag waarop je de uit hebt gepakt. Pak jij deze gratis MB's op 29 september uit? Dan zijn ze geldig tot en met 30 september.

Ik hoop dat het één en ander nu duidelijker voor je in. Als je toch nog vragen hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten. :$

@ Friesian, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Dankje Asma, dan weet ik het weetje ook. 😎
Reputatie 7
Badge +7
Kijk, dat is mooi. Dan kan ik kijken of ik ze nodig heb tijdens mijn vakantie, en als dat niet het geval is ze bewaren.
Kan ik dan bv later mijn internet bundel voor een maand uitzetten, en alleen het kado uitpakken? Of werkt dat kado alleen als je al een bundel hebt?
Reputatie 6
Badge +7
@ Friesian, goed hè! :D

@ Wimj12, je kunt de MB's zeker gebruiken wanneer jij je eigen internetbundel hebt uitgeschakeld. Heel handig! Zo kom je een maandje voordeliger uit. 😳 Vergeet je alleen niet om je internetbundel dan weer aan te zetten op de 1e van de maand?

Groetjes,
Asma

Reageer