.

Beantwoord

Geen SMS 100% databundel verbruikt. Wat nu?

  • 25 July 2017
  • 6 reacties
  • 165 Bekeken

Goedemiddag,

Allereerst wil ik even melden dat ik al jaren met volle tevredenheid gebruik maak van jullie diensten. Sinds het vanaf deze maand mogelijk is om ook in het buitenland te internetten uit je eigen bundel maak ik daar ook gebruik van. Ik krijg van jullie altijd netjes een SMS als ik mijn bundel voor 80% en voor 100% verbruikt heb. Ik heb afgelopen woensdag 19 juli om 20:39 twee (?) berichten van jullie gehad dat ik mijn bundel voor 80% verbruikt heb. Nu zit ik sinds 2 dagen in Spanje en krijg ik vandaag om 16:14 tot mijn grote verbazing twee berichten dat ik voor €48,40 aan extra kosten in het buitenland gemaakt heb. Ik heb gelijk op een andere telefoon ingelogd en zie dat dit intussen al is opgelopen tot €65,83. Ik ben hierover zeer verbaasd en eigenlijk ook een klein beetje teleurgesteld. Ik let altijd erg precies op mijn verbruik en krijg ook al bijna 5 jaar optijd een SMS van jullie. Kunnen jullie mij uitleggen wat er nu gebeurd is en hoe dit opgelost kan worden? Alvast bedankt en ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Thijs Bolwerk
icon

Beste antwoord door Asma 26 July 2017, 12:26

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Thijsbolwerk,

Van harte welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat jij de waarschuwingssms'jes niet op tijd hebt ontvangen! Het is dan ook erg balen dat je buiten je schuld om kosten buiten je bundel hebt. 😞 Hiervoor onze excuses!

Maak je vooral geen zorgen, ik zal de gemaakte kosten buiten je bundel volledig vergoeden. Om nog meer kosten buiten je bundel te voorkomen, adviseer ik je om de optie 'Internet op je mobiel in het buitenland' uit te schakelen via Mijn Simyo, of om MB's bij te kopen. Je krijgt dan 500 MB's voor € 5,-. Houd er alleen wel rekening mee dat deze MB's geldig zijn tot en met het einde van de maand.

De vergoeding heb ik zojuist doorgezet naar onze financiële afdeling. Mijn collega's zullen de vergoeding verwerken op je juli factuur. Dit zal rond 12 augustus voor je zichtbaar zijn.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Beste Asma,

Bedankt voor de snelle reactie en service! Ik begrijp dat er dus inderdaad iets mis is gegaan? Stiekem ben ik toch wel benieuwd waar dit aan gelegen heeft, aangezien er bij €60,50 ook automatisch een stop op zou moeten komen. Nogmaals bedankt en ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Thijs Bolwerk
Beste Asma,

Zojuist weer ingelogd na gister 500mb bijgekocht te hebben, en er komen nog steeds kosten buiten mijn bundel bij. Ik neem aan dat deze kosten ook verrekend zullen worden? Klopt het dat er inderdaad het een en ander misgaat? Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet, Thijs
Reputatie 5
Badge +9
Hoi thijsbolwerk,

Ik heb zojuist het overige bedrag ook vergoed voor je. Dit ging om € 8,79.

Je verbruik ging verder gewoon van je bijgekochte bundel af. Gelukkig is het nu alweer 1 augustus en heb je je nieuwe internetbundel gekregen :D

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Beste Caspar,

Bedankt dat het allemaal zo snel geregeld is. De enige vraag die ik nog heb is hoe het kan dat er meerdere dingen misgingen en hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden. Alvast bedankt voor de hulp!

Groeten Thijs
Reputatie 7
Badge +10
Hi Thijs,

Goede vraag! Dat ligt niet aan jou - er was een bug met het versturen van die sms-berichten. Dat is de reden dat die berichten niet binnenkwamen. Dat is intussen opgelost, dus dit hoort in de toekomst niet meer te gebeuren.

Laat je het me weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer