Allereerst wil ik even melden dat ik al jaren met volle tevredenheid gebruik maak van jullie diensten. Sinds het vanaf deze maand mogelijk is om ook in het buitenland te internetten uit je eigen bundel maak ik daar ook gebruik van. Ik krijg van jullie altijd netjes een SMS als ik mijn bundel voor 80% en voor 100% verbruikt heb. Ik heb afgelopen woensdag 19 juli om 20:39 twee (?) berichten van jullie gehad dat ik mijn bundel voor 80% verbruikt heb. Nu zit ik sinds 2 dagen in Spanje en krijg ik vandaag om 16:14 tot mijn grote verbazing twee berichten dat ik voor €48,40 aan extra kosten in het buitenland gemaakt heb. Ik heb gelijk op een andere telefoon ingelogd en zie dat dit intussen al is opgelopen tot €65,83. Ik ben hierover zeer verbaasd en eigenlijk ook een klein beetje teleurgesteld. Ik let altijd erg precies op mijn verbruik en krijg ook al bijna 5 jaar optijd een SMS van jullie. Kunnen jullie mij uitleggen wat er nu gebeurd is en hoe dit opgelost kan worden? Alvast bedankt en ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Thijs Bolwerk
Beste antwoord door Asma
Bekijk originele reactie