.

Beantwoord

Geen mobiel internet, hoe kan dit?

  • 3 October 2018
  • 11 reacties
  • 252 Bekeken

Badge
Sinds 1 oktober heb ik geen mobiel internet, heb via simyo de instructie voor de huawei p9 gevolgd en geen verbinding.
icon

Beste antwoord door Ashweeta 4 October 2018, 12:00

Bekijk originele reactie

11 reacties

@Cor de Jong

Gaat het hier om een prepaid aansluiting of sim only abonnement?
Badge
Het gaat hier om een sim only abonnement. De mobiel is al meerdere aan en uitgezet met tussenposen van +/- 15 minuten. Ook heb ik deze gisteren opnieuw handmatig ingesteld, vanmorgen weer opgestart en geen internet.
Heb je de mogelijkheid om met een kruisteert een controle uit te voeren of internet dan wel werkt?
Badge
Wat is een kruisteert?
Jouw sim in andere telefoon en andersom. Moest zijn kruistest woordsuggesties heeft idiote kuren.🙄
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Cor,

Hmm, vreemd dat het internet niet werkt! Ik heb je aansluiting bekeken. Ik zie dat je op 1 oktober de netwerkinstellingen uit en aan hebt gezet op Mijn Simyo. Het kan zijn dat hierdoor de instellingen van je simkaart in de war zijn geraakt. Ik heb daarom je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Kan je je telefoon een kwartier uithouden? Daarna moet het internet werken.

Mocht het niet werken, dan kan je een kruistest uitvoeren. Friesian heeft al uitgelegd wat een kruistest is. Je plaatst je simkaart in een ander toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we erachter komen of het probleem aan de simkaart of aan het toestel.

Ik hoor het graag van je of het lukt!

@Ray @Friesian, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Ashweeta
@Friesian, bedankt voor het meedenken!

De goeje @ Ray toch ook? 😎
Reputatie 4
Badge +3
@Friesian, Oeps! Heb het meteen aangepast. Sorry @Ray!
Wat is een kruisteert?

Er werd een kruistest bedoelt door @Friesian, duidelijk een tiepvaut 🙂
Badge
Ik heb de telefoon weer opgestart, en er is weer internet. Mag ik jullie hartelijk bedankt voor jullie hulp Top..
Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen Cor,

Dat is fijn om te horen 🙂 Gelukkig heeft het opnieuw aanmelden van de simkaart gezorgd voor internet! Namens iedereen die je in dit topic heeft geholpen, graag gedaan. Mocht je verder nog vragen hebben, weet je ons te vinden.

Groetjes,
Niels

Reageer