.

Beantwoord

Geen internetverbinding meer op iPhone 6 sinds aanzetten 4G?

  • 23 October 2014
  • 9 reacties
  • 3209 Bekeken

Hoi,

Sinds ik mijn abbonement heb geupgrade met flex 4G en ik de datainstellingen veranderd heb naar die wat horen bij 4G (KPN4G.nl) heb ik geen internet meer op mijn Iphone 6.
Krijg ook geen internet na terugzetten naar vorige instellingen(portalmmm.nl en ook iphonekpn.nl geprobeerd)
Al diverse malen telefoon uitgeschakeld en weer opgestart maar ook dat helpt niet...
Graag hulp!

Groetjes Mathon
icon

Beste antwoord door Kim 24 October 2014, 12:58

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
Hoi mathonh, welkom op het forum van Simyo!

Wat vervelend dat je geen verbinding meer krijgt met mobiel internet sinds dat je Flex 4G hebt aangezet.

Allereerst heb ik zojuist de internetoptie even een reset gegeven op het netwerk. Zou je nu als APN KPN4G.nl willen invullen en vervolgens je telefoon even uit en weer aan willen zetten?

Daarnaast neem ik aan dat je het schuifje 4G wel hebt ingeschakeld?

Ik verneem graag je bevindingen na deze reset! 🙂
Hoi Kim,

Dankjewel voor je reactie!
Heb helaas nog steeds geen internet.
Nog andere oplossingen?

Groetjes Mathon
Badge +6
Hoi mathonh,

Ik heb helaas eerder vanmiddag over het hoofd gezien dat je een verouderde simkaart hebt, waarmee je geen verbinding kan maken met 4G.

Daarom heb ik zojuist je internet teruggezet op 3G, ik raad je aan om nu je APN te wijzigen naar portalmmm.nl en je telefoon opnieuw op te starten, dan kan je in ieder geval weer verbinding krijgen met mobiel internet.

Daarnaast heb ik een vervangende simkaart voor je besteld. Deze ontvang je met 2 à 3 werkdagen.
Wanneer je de vervangende simkaart hebt geactiveerd, geef ons dan even een seintje, zodat we je weer op 4G zetten.

Ik hoor het graag van je of je nu inderdaad weer verbinding krijgt met mobiel internet! 🙂
Dankjewel!
Ik heb nu weer 3G! :)
Ik zal een seintje geven zodra ik de simkaart geactiveerd heb.
Wat moet ik doen met de oude simkaart?

Groetjes Mathon
Badge +6
Hoi mathonh,

Fijn dat je weer verbinding met mobiel internet! :)

Nadat je de vervangende simkaart hebt geactiveerd, mag je de oude simkaart weggooien.

Ik hoor het graag van je zodra je de nieuwe simkaart in gebruik hebt, zodat we 4G weer voor je aan kunnen zetten! 🙂
Hoi Kim,

Ik heb de nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd.
Dus de 4G mag wat mij betreft weer aan :)

Groetjes Mathon
Badge +6
Hoi mathonh,

Ik heb je snelheid zojuist weer op 4G gezet. Als je nu je APN wijzigt naar KPN4G.nl en je telefoon even opnieuw opstart, maak je gebruik van 4G.

Hoor graag van je of dat inderdaad het geval is! 🙂
Het werkt!
Dankjewel Kim.

Groetjes
Reputatie 4
Badge +10
Hoi mathonh,

Top dat het weer werkt! Bedankt dat je het even doorgeeft. Graag gedaan namens Kim. Veel internetplezier 😉

Reageer