.

Beantwoord

geen internetverbinding

  • 19 August 2013
  • 11 reacties
  • 13612 Bekeken

Ik heb sinds 3 juli jl. Simyo abonnement o.a. voor internet. Instellen en internetverbinding lukt niet. SMS 1300> ja verzonden. reactie: toestel niet bekend.
Heb mijn mobiel (Android 4.1)als volgt ingesteld.
Verbindingsnaam: Mobiel Internet 
APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default

Het lukt maar niet een internetverbinding tot stand te brengen. Kunt u mij nader informeren?
icon

Beste antwoord door de leon 19 August 2013, 22:38

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik ben van de iphone maar we doen een poging ;-)

Ik heb wat aangepast in je gegevens:


Verbindingsnaam: KPN internet
APN: portalmmm.nl
Proxy:
Poort:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Server:
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS Proxy: 10.10.100.20
MMS Poort: 5080
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
Type toegangspunt: default,mms,supl
Badge +2
Hoi, probeer anders ook even:
APN: internet
Username:KPN
Wachtwoord: gprs
Badge +6
Ik heb sinds 3 juli jl. Simyo abonnement o.a. voor internet. Instellen en internetverbinding lukt niet. SMS 1300> ja verzonden. reactie: toestel niet bekend.
Heb mijn mobiel (Android 4.1)als volgt ingesteld.
Verbindingsnaam: Mobiel Internet 
APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default

Het lukt maar niet een internetverbinding tot stand te brengen. Kunt u mij nader informeren?


Hoi GrethaSt,

Zou je willen laten weten welk toestel je precies hebt, dan help ik je graag verder! :)

@ de leon & Kas2u bedankt voor het meedenken!
Beste de Leon,
Je wilt het geloven of niet maar ik ben ontzettend blij dat het met jou aanpassingen is gelukt om de internetverbinding op mijn smartphone AT-AS40D, merk Wolfgang,(aldi) tot stand te brengen.
Hartelijk bedankt!
Groetjes GrethaSt.
Hoi, probeer anders ook even:
APN: internet
Username:KPN
Wachtwoord: gprs


Beste Kas2u,
Ik heb de aanpassingen zoals door de Leon is aangegeven uitgevoerd en had direkt internet contact.
Bedankt voor je reactie.
Vr.gr.GrethaSt.
Reputatie 7
Badge +9
Beste de Leon,
Je wilt het geloven of niet maar ik ben ontzettend blij dat het met jou aanpassingen is gelukt om de internetverbinding op mijn smartphone AT-AS40D, merk Wolfgang,(aldi) tot stand te brengen.
Hartelijk bedankt!
Groetjes GrethaSt.


Graag gedaan. Dat is leuk om te horen. Fijn dat je het even terugkoppelt. 🆒
Badge +6
Beste de Leon,
Je wilt het geloven of niet maar ik ben ontzettend blij dat het met jou aanpassingen is gelukt om de internetverbinding op mijn smartphone AT-AS40D, merk Wolfgang,(aldi) tot stand te brengen.
Hartelijk bedankt!
Groetjes GrethaSt.


Hoi GrethaSt,

Bedankt dat je even laat weten dat door de aanpassingen van de leon je mobiel internet werkend is! :)

Bedankt hiervoor @ de leon 😉.
Hai, ik had inrnet, maar nu werkt het niet meer, al zeker een maand niet. Ik heb een iphone 3 (gs). Kan iemand mij helpen?
Reputatie 7
Badge +9
Hai, ik had inrnet, maar nu werkt het niet meer, al zeker een maand niet. Ik heb een iphone 3 (gs). Kan iemand mij helpen?

Dag nimah10; begin eerst maar eens deze drakentopic door te spitten om je internetinstellingen te controleren op je iPhone 3G.

De simpelste start is; heb je je telefoon al eens helemaal uitgezet en daarna weer aan?
He, dank voor je snelle reatie! Utzetten kijkt wel iets te doen, tenminste, hij blijft nu hangen ipv direct te melden dat er geen verbinding is. Nu heb ik per ongeluk bij tethering bij de gebruikersnaam iphonekpn.nl ingevuld. Msshien is dat verkeerd? Et je misschien wat het wel moet zijn ( ik ben het weer vergeten......)
Badge +6
He, dank voor je snelle reatie! Utzetten kijkt wel iets te doen, tenminste, hij blijft nu hangen ipv direct te melden dat er geen verbinding is. Nu heb ik per ongeluk bij tethering bij de gebruikersnaam iphonekpn.nl ingevuld. Msshien is dat verkeerd? Et je misschien wat het wel moet zijn ( ik ben het weer vergeten......)

Hoi Nimah10,

De internetinstellingen voor de iPhone vindt je hier . Kan je laten weten of het gelukt is om het om het internet werkend te krijgen?

Reageer