Op 28 december heb ik een sms ontvangen waarin stond dat ik succesvol was overgestapt naar sim only, met 2gb internet en 4g. Later kreeg ik nog emails met verbindingsinstructies (APN nummer etc.)
Ik kwam er achter dat deze gegevens al goed in mijn telefoon (samsung galaxy s5) stonden.
Ik kan al gewoon gebruik maken van mijn belminuten en die worden op de site ook al geregistreerd als gebruikt. Echter, ik krijg op geen enkele mogelijke manier verbinding krijgen met internet/4g.
Ik heb mijn telefoon al aan en uit gezet, geswitcht tussen de 2 kpn netwerken, de simkaart verwijderd en opnieuw erin gestopt en gewacht tot 1 januari in de hoop dat mijn bundel nog niet was ingegaan. Tevergeefs
Ik heb als prepaid gebruiker met losse bundels altijd gewoon verbinding kunnen krijgen.
Zou u mij kunnen vertellen waarom ik geen verbinding krijg, zelfs na het creeeren van een nieuw netwerk met de juiste instellingen.
Alvast bedankt
Beste antwoord door Estelle
Bekijk originele reactie